

Harman triumfuje na Red Dot Award
Tegoroczne szranki o Red Dot Award zakończone. O najbardziej pożądaną nagrodę w dziedzinie designu ubiegało się w tym roku 4815 produktów z 53 krajów. Jury przyznało 72 nagrody, z których aż 19 przypadło produktom marek należących do Harmana, amerykańskiego potentata branży audio.
Prestiżowe „Czerwone Kropki” przyznano czterem modelom słuchawek AKG (K545, K845 BT, Y40 i Y45 BT), kolumnie telewizyjnej Sabre SB35 i słuchawkom SoHo (obie marki Harman Kardon), bezprzewodowemu, przenośnemu głośnikowi Infinity One, oraz aż dwunastu produktom ze znaczkiem JBL. Znalazło się wśród nich osiem modeli słuchawek przewodowych i z Bluetooth ( J46 BT, J56 BT, E30, E40 BT, E50 BT, Synchros 400 BT, Reflect i Reflect BT), dwa głośniki przenośne (Clip i Pulse) oraz dwa głośniki dedykowane bezprzewodowym źródłom dźwięku (Authentics L8 i Authentics L16). Niektóre z tych produktów są już dostępne na polskim rynku, ale część będzie miała swe premiery dopiero w drugiej połowie roku. Konkurs Red Dot Award, zainicjowany w 1954 roku przez Design Zentrum Nordrhein Westfalen, wyrósł na najbardziej prestiżową, międzynarodową imprezę w dziedzinie projektowania użytkowego, premiującą innowacyjność, funkcjonalność i doskonałość formy. Jego nagrody to dla produktów przepustki do historii światowego designu.
[[[zdjecie,91,duze]]]
źródło: hk/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02






