

HUAWEI sponsorem klubu piłkarskiego AC Milan
Firma została Sponsorem Premium, a także Partnerem Mobilnym drużyny z Mediolanu. Rozpoczęcie współpracy zostało ogłoszone 30 października podczas konferencji prasowej w siedzibie klubu przy Via Turati. W wydarzeniu uczestniczyli m.in. CEO Huawei Italy – George Zhao oraz Franco Baresi – były zawodnik AC Milan i oficjalny ambasador klubu.
Umowa o sponsoringu pomiędzy Huawei i najbardziej uhonorowaną drużyną piłkarską świata przewiduje m.in. wykorzystywanie marki AC Milan i wizerunku zawodników w działaniach komunikacyjnych i promocyjnych prowadzonych przez Huawei zarówno we Włoszech, jak i w innych krajach. Ponadto firma, jako Partner Mobilny drużyny, stała się oficjalnym dostawcą smartfonów i tabletów dla jej zawodników i zarządu.
“Po sukcesie, jakim okazał się w 2011 roku sponsoring zawodów Superpucharu Włoch w piłce nożnej w Pekinie, Huawei kontynuuje partnerską współpracę z klubem AC Milan. Jest to renomowana drużyna z czołówki świata futbolu, która doskonale wpisuje się w nasze plany zdobywania pozycji lidera na rynku elektroniki użytkowej” - przyznał George Zhao, CEO Huawei Italy. "Popularność drużyny AC Milan w Chinach otwiera przed nami szerokie perspektywy przyszłej współpracy.”
Firma Huawei konsekwentnie rozbudowuje swoją obecność na rynku elektroniki użytkowej, oferując coraz szerszą gamę urządzeń mobilnych i sieciowych.
„Sponsoring AC Milan to doskonała okazja do popularyzacji naszej marki i produktów wśród szerokiego grona konsumentów, nie tylko na rynku włoskim czy europejskim, ale również globalnym” – powiedział Daniele De Grandis, Executive Director w Huawei Device Italy. "Jesteśmy dumni z możliwości powiązania naszej marki z klubem AC Milan, drużyną o wspaniałym dorobku, która idealnie nadaje się do pełnienia funkcji ambasadora naszych zaawansowanych technologicznie, wysokowydajnych produktów takich, jak chociażby najnowszy, ultrasmukłysmartfon Ascend P6."
źródło: huawei/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
CEVA Logistics dla CSR w 2024 r. – podsumowanie i kierunki
2025.04.15Matexi Polska utrzymuje tempo sprzedaży z czwartego kwartału 2024
2025.04.15Wmurowanie kamienia węgielnego w City Point Okęcie
2025.04.14Pure Ice podwaja powierzchnię w MLP Pruszków II
2025.04.14Nikolay Pargov zarządza częścią logistyczną Girteki
2025.04.11Piotr Krysztopa dołącza do Avison Young
2025.04.09JAC Motors X200 – najlepsze rozwiązane dla logistyki miejskiej
2025.04.09Jarmark Wielkanocny w CH Kasztanowa – święta w klimacie rękodzieła i tradycji
2025.04.09Firmy z sektora zdrowie najbardziej zainteresowane sztuczną inteligencją. 74% planuje wzrost inwestycji w AI
2025.04.09