

Instagram - komercializację czas zacząć
Finanse / 2013.10.04
To była tylko kwestia czasu. Jak informuje firma "w ciągu najbliższych kilku miesięcy," użytkownicy Instagrama w Stanach Zjednoczonych będą mogli "od czasu do czasu zobaczyć ogłoszenie" umieszczone pomiędzy zdjęciami i filmami swoich przyjaciół. Firma podkreśla, że reklamy będą płynne wraz z regularną treścią i jeśli nie będzie nam się podobała, to można ją ukryć. Przeczytaj cały komunikat na stronie.
źródło: instagram/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Wydarzenia
„Dzień Dziecka z Książką w Koneserze” – bezpłatne warsztaty dla najmłodszych w Centrum Praskim Koneser
2025.05.28Wydarzenia
Na Okrzei na żywo i w kadrze – dzień otwarty i zdjęcia Hashtagalek
2025.05.28Finanse
Sektor TSL rozpędza się powoli. 24 proc. firm transportowych i logistycznych prognozuje większą sprzedaż
2025.05.28Wydarzenia
Sąsiedzka wyprzedaż garażowa w Promenadzie – wpadnij do centrum na Dzień Dziecka!
2025.05.28Wydarzenia
Spotkanie z Mavem i dzień pełen atrakcji w CH Biała z okazji Dnia Dziecka!
2025.05.27Wydarzenia
Zostań gwiazdą! Promenada zaprasza na niezwykłe Talent Show z udziałem gwiazd z okazji Dnia Dziecka
2025.05.27Nieruchomości
Peakside z kolejną inwestycją – tym razem w Trójmieście
2025.05.27Nieruchomości
Segmentacja rynku i selektywność inwestycji
2025.05.26Wydarzenia
Dzień Dziecka z LEGO® DREAMZzz w CH Focus – wejdź do świata snów i wyobraźni!
2025.05.26