Instagram - komercializację czas zacząć
Finanse / 2013.10.04
To była tylko kwestia czasu. Jak informuje firma "w ciągu najbliższych kilku miesięcy," użytkownicy Instagrama w Stanach Zjednoczonych będą mogli "od czasu do czasu zobaczyć ogłoszenie" umieszczone pomiędzy zdjęciami i filmami swoich przyjaciół. Firma podkreśla, że reklamy będą płynne wraz z regularną treścią i jeśli nie będzie nam się podobała, to można ją ukryć. Przeczytaj cały komunikat na stronie.
źródło: instagram/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Przyszłość flot firmowych w MŚP: „nie będziemy jeździć mniej, ale inaczej” [RAPORT EFL]
2024.12.19HR
Podstawy pracy hybrydowej: dobra organizacja, dostosowane narzędzia i skuteczna komunikacja
2024.12.18Wydarzenia
Święta z Bingiem w centrum handlowym Reduta – niezapomniany weekend pełen radości!
2024.12.18Wiadomości
Młodzi wymuszają nowe kanały w obsłudze klienta
2024.12.18CSR
Hybryda i magazyn energii – “składak” czy jeden dostawca?
2024.12.17Nieruchomości
Nowy dom dla miliona książek: Tezeusz.pl przenosi magazyny i przygotowuje się do międzynarodowej ekspansji
2024.12.17Wiadomości
Co trzecia firma nie organizuje wigilii ani innych spotkań integracyjnych dla pracowników
2024.12.17Moto
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę w zakresie świadczenia usług pomocy drogowej
2024.12.16Nieruchomości