Internet bez kręcenia - nowa odsłona kampanii reklamowej Netia FOTON
3 lipca wystartowała nowa odsłona kampanii reklamowej, promującej Netia FOTONTM, internet Netii świadczony w oparciu o sieć NGA Grupy Netia. Tym razem jej główny bohater, Tomasz Kot, wcielił się w rolę kowboja.
W maju br. ruszyła nowa kampania reklamowa Netii, promująca usługę Netia FOTONTM - szybki internet nawet do 100 Mb/s na bazie zmodernizowanych do standardu NGA łączy Grupy Netia. W jej pierwszej odsłonie, Tomasz Kot wcielił się w postać holenderskiego młynarza, który siedząc wraz z rodziną przed swoim krytym strzechą domem, niczym zahipnotyzowany, bez słowa wpatruje się w obracający się wiatrak pobliskiego młyna.
W nowej odsłonie kampanii, Tomasz Kot, ze średniowiecznego młynarza przemienia się w "pełnokrwistego" kowboja, kręcącego lassem nie gorzej niż doświadczeni bohaterowie Dzikiego Zachodu. Jego wyczynom przygląda się jak zahipnotyzowane ogromne stado krów.
„Akcja nowego spotu rozgrywa się w iście westernowej scenerii - spalonej słońcem trawy, na tle skalistych, górskich szczytów. Aż trudno uwierzyć, że spot powstał parę tygodni temu w... podkieleckiej wsi. Technika czyni cuda.”- powiedział Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu Netii.
Kreacją i produkcją nowej kampanii reklamowej promującej Netia FOTONTM zajęły się agencja PZL oraz dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet). Kampania emitowana będzie w głównych i niszowych stacjach telewizyjnych oraz w internecie.
Nowy spot reklamowy promuje Netia FOTONTM - bardzo szybki dostęp do internetu Grupy Netia o prędkości pobierania nawet do 100 Mb/s, a wysyłania nawet do 50 Mb/s dla użytkowników domowych, a dla firm tyle, ile potrzebują.
Dzięki usłudze Netia FOTONTM użytkownicy mogą bez przeszkód korzystać z wielu urządzeń stacjonarnych i mobilnych w trybie online, bez obawy o przeciążone łącze internetowe. Mogą w tym samym czasie przeglądać strony internetowe, pobierać i wysyłać pliki (nawet o bardzo dużej pojemności), oglądać Telewizję OsobistąTM Netii w jakości HD, korzystać z gier multimedialnych online, słuchać muzyki z „chmury” czy radia internetowego, prowadzić wideo-rozmowę w jakości HD na smartfonie, czy też zdalnie sterować urządzeniami AGD, takimi jak pralka czy kuchenka. Wszystko na jednym łączu wi-fi o takiej samej prędkości dla wszystkich użytkowników.
W zasięgu zmodernizowanych sieci Grupy Netia znajduje się obecnie ponad milion lokali na terenie całej Polski. Trwają inwestycje w kolejne kilkaset tysięcy łączy NGA. Więcej informacji na temat usługi Netia FOTONTM znajduje się na stronie: http://www.netia.pl/foton