ISOVER z nową kampanią wizerunkową - „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu”
Wysokiej jakości produkty izolacyjne, choć na co dzień niewidoczne, stanowią istotny element instalacji domu, odpowiadając za jego komfort i bezpieczeństwo. ISOVER rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu”. Twarzą marki została Ewa Błaszczyk.
Każdy sukces ma swoich cichych bohaterów – podobnie jest z budową domu. Pomimo że jego fundamenty oraz materiały wykończeniowe nie są widoczne, decydują o najważniejszym – bezpieczeństwie, zdrowiu i komforcie mieszkańców, a także jakości budynku, który ma służyć przez długie lata. Cytat z „Małego Księcia” Antoine'a de Saint-Exupery – „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” – to hasło przewodnie najnowszej kampanii wizerunkowej ISOVER – marki wysokiej jakości rozwiązań izolacyjnych. Jej głównym założeniem jest podkreślenie trzech wartości: bezpieczeństwa, ciepła i ciszy, gwarantujących najwyższy komfort dzięki zastosowanym produktom izolacyjnym marki ISOVER. Twarzą kampanii została Ewa Błaszczyk. Aktorka, piosenkarka i prezes fundacji „Akogo?” wspiera działania wizerunkowe hasłem: „Czasem wystarczy dobre słowo i trochę ciepła”. W kampanii obecny jest również Henryk Kwapisz – ekspert ISOVER w zakresie fizyki budowli i rozwiązań izolacyjnych.
– Za sprawą najnowszej kampanii chcemy pokazać, jak ważne dla naszego komfortu, bezpieczeństwa i zdrowia są rzeczy, które choć niewidoczne na co dzień, kształtują naszą codzienność. ISOVER to więcej niż izolacja, to także inwestycja w lepszą jakość życia. Naszym priorytetem jest budowanie pozytywnej przyszłości także za sprawą udziału w przedsięwzięciach niezwiązanych wprost z budownictwem, jakim niewątpliwie jest klinika „Budzik” – mówi Olga Mazurek, Kierownik Marki i Komunikacji ISOVER.
– Niemniej istotnym przekazem kampanii „Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu” jest podkreślenie przewagi technologicznej polskiego zakładu ISOVER oraz zachęta do stosowania produktów izolacyjnych najwyższej jakości. Nieprzemyślane decyzje mogą mieć długofalowe i „niewymierne” konsekwencje, ponieważ błędnego montażu i niskiej jakości materiałów po prostu nie widać, bo są zabudowane bądź zatynkowane – dodaje Benedykt Korduła, Dyrektor Marketingu ISOVER.
W ramach współpracy ISOVER z fundacją „Akogo?”, która wybudowała przy oddziale Rehabilitacji Neurologicznej w Centrum Zdrowia Dziecka klinikę „Budzik” dla dzieci po ciężkich urazach mózgu, często przebywających w śpiączce – do końca 2015 roku 1 złotówka z każdej sprzedanej rolki produktów ISOVER Termo-Mata Plus oraz Iso-Mata zostanie przeznaczona na rzecz fundacji „Akogo?”.
źródło: isover/informacjebranzowe.pl