

Kampania reklamowa Ministerstwa Gospodarki (wideo x 3)
Ruszyła nowa kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca do wyboru urządzeń wysokiej klasy energetycznej. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe a spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi kupujących na nowe etykiety energetyczne sprzętów elektrycznych. Spoty: „Lodówka”, „Zmywarka” i „Pralka” w lekki i żartobliwy sposób zwracają uwagę na problem „energożerności” domowych sprzętów. Dlatego decydując się na ich zakup, warto również zwrócić uwagę na klasę energetyczną. Pozwoli to w efekcie płacić niższe rachunki za energię elektryczną.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Proppeller Film a spoty wyreżyserował Grzegorz Warszawski.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
„Akademia w drodze", czyli letnia akcja dla profesjonalistów z branży dachowej
2025.06.06Poznaliśmy laureatów konkursu „Aktywna Stacja Galaxy”
2025.06.05Check-in na łące B&B HOTELS Polska kontynuuje działania na rzecz pszczół
2025.06.05Scallier z kolejnym parkiem handlowym w Rumunii
2025.06.05City Point Okęcie wyznacza nowe standardy zrównoważonej logistyki miejskiej
2025.06.05Fenomenalne projekty – i kropka! Meble Koots i Bizzarto z Red Dot Award 2025
2025.06.04Rozwój zakładu Wavin – nowe linie produkcyjne i miejsca pracy w Buku
2025.06.04Konsumenci wierzą w AI: sztuczna inteligencja odmieni obsługę klienta w ciągu najbliższych lat
2025.06.04MLP Group rusza z budową nowego obiektu dla Sarantis Polska
2025.06.04