KiK ma kolejne powody do dumy
Konsekwentnie do obranej strategii, sieć KiK koncentruje się na sukcesywnej ekspansji w całym kraju. Zdobywając kolejne rynki regionalne, otwiera sklepy zarówno w dużych, jak i małych miejscowościach. 19 grudnia otwartych zostało aż 5 kolejnych sklepów KiK. Nowe lokalizacje wpisane do portfolio sieci to Bydgoszcz, Konstantynów Łódzki, Kędzierzyn-Koźle, Goleniów i Mława. Prorozwojowy potencjał, który właściciele sieci docenili już w kilkudziesięciu polskich miastach, przyniósł satysfakcjonujące rezultaty. Rok 2013 sieć KiK podsumowuje bowiem liczbą 38 sklepów otwartych na terenie Polski.
Jak podkreśla Mariusz Kulik – „Bardzo ważne było dla nas otworzenie kolejnych sklepów w Bydgoszczy, Konstantynowie Łódzkim, Kędzierzynie-Koźlu, Goleniowie i Mławie. To bardzo atrakcyjne miasta, w których możemy efektownie realizować strategię biznesową naszej sieci. Dostrzegamy w tych miejscowościach perspektywy rozwoju i sprzyjające dla sektora usług warunki, które są dla nas bardzo ważne przy wyborze odpowiedniej lokalizacji przeznaczonej na nasze sklepy. Chcemy wykorzystać ten potencjał szerząc wśród mieszkańców przyjętą przez naszą sieć filozofię, że zakupy można zrobić „korzystnie, modnie, z pomysłem”.
Nowo otwarty sklep KiK w Bydgoszczy zlokalizowany jest przy ul. Dworcowej 81B. Mieści się na powierzchni 365 m2, otwarty jest od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-20:00 oraz w niedziele w godzinach 10:00-18:00. W Konstantynowie Łódzkim zakupy w sklepie KiK zrobimy w Galerii Konstantynów przy ul. Jana Pawła II 11. Optymalna powierzchnia 375 m2 zapewnia swobodne poruszanie się po sklepie i przyjemną atmosferę. Sklep w Kędzierzynie-Koźlu mieści się przy Al. Armii Krajowej 38, w centrum Odrzańskie Ogrody. Na powierzchni 435 m2 zakupy zrobimy od poniedziałku do soboty, między 10:00 a 21:00, zaś w niedzielę w godzinach 10:00-20:00. KiK w Goleniowie znajduje się przy ul. Dworcowej 9. Otwarty jest, podobnie jak pozostałe sklepy KiK, siedem dni w tygodniu, do godzin wieczornych, więc z łatwością zrobimy zakupy zarówno w dni powszednie, jak i w weekend. W Mławie na zakupy zaprasza KiK w galerii STOP SHOP Mława, położonej przy ul. Piłsudskiego 39. Na powierzchni 480 m2 w przejrzysty sposób wyeksponowano bogaty asortyment, wśród którego z łatwością znajdziemy interesujące produkty. Urozmaicony asortyment produktów dostępnych w sieci KiK, obejmujący odzież damską, męską i dziecięcą, jak również dodatki, biżuterię oraz zabawki i tekstylia domowe możemy „kupić z głową, w miłej atmosferze i dobrej cenie”. Wystrój sklepów według nowych standardów aranżacyjnych oraz przejrzysta ekspozycja asortymentu tworzą przyjazną atmosferę, która wpływa na jeszcze lepszy komfort zakupów.
Cena niezmiennie niska, jakość niezmiennie wysoka
Zgodnie z filozofią: „Klient jest Królem” sieć KiK wychodzi naprzeciw wymaganiom swoich Klientów, oferując im wyłącznie produkty wysokiej jakości, dostosowane do aktualnych trendów. Kolekcje odzieży oraz oryginalnych dodatków i artykułów codziennego użytku cechuje bogate wzornictwo i kolorystyka, dzięki czemu klienci bez problemu znajdą produkty zgodne ze swoimi oczekiwaniami. Do zakupów w sklepach KiK zachęca również niezmiennie niska cena. „Klienci chętnie wybierają produkty dostępne w naszej sieci. Realizujemy koncept, iż moda i tekstylia wcale nie muszą być drogie, co spotyka się z uznaniem naszych klientów. Standardy te chcemy promować we wszystkich regionach Polski, dając klientom możliwość wyboru spośród bogatej oferty artykułów” – zaznacza Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny sieci KiK w Polsce. W związku z rosnącym zainteresowaniem marką, które pozwala sytuować się firmie KiK wśród najbardziej rozpoznawalnych dyskontów odzieżowo-tekstylnych, sieć realizuje strategię sukcesywnej ekspansji. 38 sklepów otwartych w ciągu kilkunastu miesięcy daje właścicielom duże powody do zadowolenia i satysfakcję z osiągniętych wyników. Jednak nie jest to ich ostatnie słowo. Właściciele sieci KiK już zapowiadają, że rok 2014 będzie obfitował w jeszcze większą liczbą otwarć - „W roku 2014 chcemy otworzyć minimum 40 kolejnych sklepów, zdobywając wszystkie rynki regionalne. Jesteśmy bowiem zainteresowani obszarem całej Polski. Każdy sklep będzie otwierany według przyjętych nowych standardów wizualizacji, które służą optymalizacji ekspozycji asortymentu. Unowocześnianie aranżacji sklepów poprawia również komfort zakupów naszym klientom” – podsumowuje Mariusz Kulik.
źródło: kik/informacjebranżowe.pl