

Kolejny powód, żeby nie kupować BlackBerry?
Wiadomości / 2014.03.04
Jakiś czas temu CEO John Chen powiedział, że BBM zacznie na siebie zarabia. Teraz w testowaniu jest kanał sponsorowany pozwalający korporacjom m.in. na dyskusje na platformie etc., na której mają być wyświetlane reklamy. Ciekawe jak zostanie przyjęte to przez rynek, coś mamy sceptyczne przeczucia. Inne zmiany BBM w wersji Beta to m.in. wzrost wielkości załączników z 6 MB do 16 MB, powiadomienia z "Grupa Kontrolna" otrzymywane niezależnie od innych ustawień związanych z powiadomieniami, czy też możliwość wysyłania zdjęć podczas wieloosobowego chatu.
źródło: bb/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
HR
Między technologią a potrzebami działów HR. Konsultant SAP HCM w dobie rewolucji 5.0
2025.08.13HR
Daniel Koralewski dołącza do Avison Young
2025.08.12Nieruchomości
Liceum Edukacji Wielojęzycznej w warszawskim budynku Metron
2025.08.12HR
Tomasz Tomkiewicz dołącza do Avison Young
2025.08.11Technologie
Cały wiek innowacji w Schneider Electric: TeSys i miniaturowe wyłączniki dostępne od ponad 100 lat
2025.08.11Wiadomości
Wyprawka szkolna: kiedy zaczynają ją kompletować Polacy?
2025.08.08Nieruchomości
Modernizacja ulicy Portowej została zakończona, a Apartamenty Portowa osiągnęły stan surowy zamknięty
2025.08.07Nieruchomości
Rewitalizacja – miastotwórczość w najlepszym wydaniu
2025.08.06CSR
Zespół Soudal startuje w nowej odsłonie na Tour de Pologne
2025.08.05