Kolejny powód, żeby nie kupować BlackBerry?
Wiadomości / 2014.03.04
Jakiś czas temu CEO John Chen powiedział, że BBM zacznie na siebie zarabia. Teraz w testowaniu jest kanał sponsorowany pozwalający korporacjom m.in. na dyskusje na platformie etc., na której mają być wyświetlane reklamy. Ciekawe jak zostanie przyjęte to przez rynek, coś mamy sceptyczne przeczucia. Inne zmiany BBM w wersji Beta to m.in. wzrost wielkości załączników z 6 MB do 16 MB, powiadomienia z "Grupa Kontrolna" otrzymywane niezależnie od innych ustawień związanych z powiadomieniami, czy też możliwość wysyłania zdjęć podczas wieloosobowego chatu.
źródło: bb/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Wiadomości
EFL z międzynarodowym certyfikatem zarządzania bezpieczeństwem informacji
2025.01.08Finanse
Matexi Polska planuje osiągnąć 500 mln zł przychodów w 2025 roku
2025.01.08CSR
Zielone korytarze dla zrównoważonego transportu towarów w Europie
2024.12.30Wiadomości
KOMSA Poland przedstawicielem marki SOTI w Polsce
2024.12.20Wydarzenia
Opłatek Maltański - 23 lata szlachetnej tradycji
2024.12.20Wiadomości
Jak branża logistyczna u kurierska radzić sobie z sezonowym wzrostem zleceń?
2024.12.20Wiadomości
Polacy wybierają mądrze: najniższa cena króluje, ale liczy się też przyjemność z zakupów
2024.12.19Finanse
Przyszłość flot firmowych w MŚP: „nie będziemy jeździć mniej, ale inaczej” [RAPORT EFL]
2024.12.19HR