

Kolejny powód, żeby nie kupować BlackBerry?
Wiadomości / 2014.03.04
Jakiś czas temu CEO John Chen powiedział, że BBM zacznie na siebie zarabia. Teraz w testowaniu jest kanał sponsorowany pozwalający korporacjom m.in. na dyskusje na platformie etc., na której mają być wyświetlane reklamy. Ciekawe jak zostanie przyjęte to przez rynek, coś mamy sceptyczne przeczucia. Inne zmiany BBM w wersji Beta to m.in. wzrost wielkości załączników z 6 MB do 16 MB, powiadomienia z "Grupa Kontrolna" otrzymywane niezależnie od innych ustawień związanych z powiadomieniami, czy też możliwość wysyłania zdjęć podczas wieloosobowego chatu.
źródło: bb/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11HR
Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CSR
CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Nieruchomości
Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Finanse
Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Wiadomości
Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Wydarzenia
Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





