

Konkurs Siemens FreshLook rozstrzygnięty
Już po raz czwarty odbył się zakupowy finał modowego projektu Siemens FreshLook. 11 grudnia 2013 roku w galerii Złote Tarasy w Warszawie spotkały się cztery finalistki konkursu na najlepszą stylizację. Pod czujnym okiem stylistki i redaktor naczelnej e-magazynu Siemens FreshLook Karoliny Malinowskiej oraz projektanta Macieja Zienia, dziewczyny spędziły cały dzień na zakupach marzeń. Każdy z nich miała do wydania 3000 zł.
Ogłoszenie zwyciężczyni jesiennej edycji Siemens konkursu FreshLook, jak co roku poprzedzały długie dyskusje jury. W wyniku obrad pralkę i suszarkę do ubrań marki Siemens otrzymała Adriana Kubieniec, która dostała się do finału konkursu dzięki najlepszej stylizacji w edycji „Barokowy przepych”. Adriana zaskoczyła jurorów odważną stylizacją, inną niż ta, którą wyróżniła się w edycji „Barokowy przepych”. Karolina Malinowska, wręczając główną nagrodę dziewczynie, podkreśliła, że wygląd zwyciężczyni jest nie tylko oryginalny, ale przede wszystkim „fresh”, co jest szczególnie ważne w konkursie modowym, takim jak Siemens FreshLook. Obok zwyciężczyni, udział w finale wzięły również: Magdalena Majewska (najlepsza stylizacja „Grunge Style”), Anna Akińcza (najlepsza stylizacja „Burgund i fiolet”) oraz Milena Bekalarska (najlepsza stylizacja „W kratkę”).
[[[zdjecie,36,duze]]]
źródło: siemens/ib.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02






