

Kto pierwszy, ten.. Twitter
Wygląda jak pierwszy pik serca po, wyrywającej z niebytu, defibrylacji. Jak pierwszy krzyk dziecka, pierwszy łapczywy oddech. W 140 znakach zamyka się wszystko. Dla wielu wydarzeń, aktywność pulsującego tętna społeczności wygląda podobnie.
Pierwsza fala tweetów wyłania się z niebytu, nieświadomości, niewiedzy. Uprzednio jest cisza. Wykresy przed burzą malują obraz skupionej na codzienności społeczności. Gromy z jasnego nieba wydzierają jednakże z dotychczasowej rutyny i 140 znaków wystarczy, by zaalarmować cały świat. Twitter zdaje się być obecnie najszybszym źródłem wiedzy o istotnych wydarzeniach, zarówno z perspektywy globalnej, jak i lokalnej. Wyprzedza Facebooka, pozostawia także daleko w tyle media tradycyjne (radio, tv, gazety). Zgodnie z oczekiwaniami pokładanymi w symbolizującym Twittera znaku graficznym, niesiona na skrzydłach niebieskiego kuriera informacja uderza w społeczność, zataczając coraz szersze kręgi.
Szybkość Twittera przejawia się nie tylko w krytycznych, newralgicznych dla społeczności międzynarodowej wydarzeniach. Także treści humorystyczne sprawniej niż za pomocą tradycyjnych mediów rozprzestrzeniają się po sieciach społecznościowych. O doskonałym przykładzie zastosowania real-time marketingu – zabawnym wpisie Snickersa i osiągniętym przez niego w social media sukcesie – pisaliśmy już wcześniej.
źródło: outbox/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





