Laur Konsumenta - Lider Dekady dla marki Tikkurila
Marka Tikkurila została uhonorowana prestiżowym godłem Laur Konsumenta – Lider Dekady 2004-2014. Wyróżnienie to jest ukoronowaniem sukcesów marki Tikkurila odnoszonych w tym ogólnopolskim plebiscycie.
Laur Konsumenta to projekt konsumencki, w którym wyłaniane są najpopularniejsze produkty i marki. Jest to czołowy projekt promocyjny w naszym kraju – w każdej z kategorii Lauru Konsumenta zbieranych jest minimum 1000 głosów. Opinie zbierane są trójtorowo: drogą telefoniczną, poprzez głosowanie na stronie programu oraz plebiscyt na partnerskich stronach internetowych. Wyniki plebiscytu dają odpowiedź na pytanie, jakie produkty, marki i usługi polski konsument uważa za najlepsze i chętnie poleca innym osobom.
W tym roku program Laur Konsumenta obchodzi swój jubileusz – najpopularniejsze marki są wyłaniane już od dziesięciu lat. Z tej okazji przyznawane jest specjalne godło – Lider Dekady. Marka Tikkurila kilkukrotnie zdobywała godło Laur Konsumenta (w tym wyróżnienie Laur Konsumenta – Grand Prix). Teraz otrzymała również tytuł Laur Konsumenta – Lider Dekady. To szczególne wyróżnienie przyjmujemy z wielką satysfakcją – mówi Karina Zawadzka, Brand Manager marki Tikkurila. – Jest ono ukoronowaniem nieustających starań o to, by nasze produkty w pełni odpowiadały potrzebom klientów; by spełniały najwyższe normy jakości oraz bezpieczeństwa, zarówno dla zdrowia jak i dla środowiska. To kolejne wyróżnienie dowodzi też utrwalonej i istotnej pozycji rynkowej marki Tikkurila.
źródło: tikkurila/informacjebranzowe.pl