

Logitech - znowy strata netto, słabe wyniki sprzedażowe i...
...co dalej? Tym bardziej, że systemy komputerowe są coraz mniej zależne od urządzeń peryferyjnych - to główna bolączka marki Logitech, która już dziś musi poważnie zastanowić się nad przyszłością. Logitech twierdzi, że w pierwszym kwartale osiąnie stratę netto w wysokości 52 mln dolarów, rok wcześniej strata netto wynosiła 30 mln dolarów amerykańskich.
Jak informuje agencja Reuters kwartalna sprzedaż spadła o 2% z 469 mln $ do 480 mln $ w porównaniu do poprzedniego roku. Logitech nie ukrywa, że wpływ na słabszy popyt, a tym samym wyniki ma recesja na światowych rynkach, słabsza pozycja waluty euro w stosunku do dolara oraz fakt, że systemy komuterowe są coraz mniej zależne od peryferyjnych urządzeń. Producent zapowiedział wprowadzenie planu restrukturyzacji i oszczędności, którego korzyści będą widoczne w niedalekiej przyszłości.
źródło: reuters/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





