

Marcelina Zawadzka łowi pasjonatów dla marki Kruger&Matz
Pasjonatka mocnych wrażeń, miłośniczka sportów ekstremalnych – Marcelina Zawadzka – została jednym z trzech Ambasadorów kampanii „It’s your life, just take it” polskiej marki Kruger&Matz. Obok Zawadzkiej, w projekcie tym udział biorą Przemysław Saleta i Grzegorz „Iwan” Kucharczyk – instruktor skoków spadochronowych. Marcelina jest Łowcą Pasji polującą w całej Polsce na niezwykłe osoby i ich hobby. W ramach kampanii marki Kruger&Matz wszyscy pasjonaci mają szansę na zrealizowanie swoich marzeń. Wystarczy, że zgłoszą się do konkursu za pośrednictwem strony www.itsyourlife.pl. Do wygrania sfinansowanie marzeń związanego z hobby zwycięzców.
Marcelina Zawadzka – amatorka adrenaliny i wulkan energii! Fanka kitesurfingu, wakeboardingu, snowboardu i jazdy na motocyklu.
Ta kampania to spełnienie marzeń! Pasja determinuje nasz rozwój, wpływa na nasze życie, sprawia, że stajemy się lepszymi ludźmi. Osoby, które kochają to, co robią, są także inspiracją dla otoczenia. Moje życie skupia się na realizacji pasji, których z roku na rok ciągle przybywa. Kocham pracę z ludźmi i dla ludzi, udzielam się społecznie, ale jest też druga strony Marceliny, uzależnionej od adrenaliny! Szaleję na motocyklach, kitesurfingu, wakeboardingu, snowboardzie. Uwielbiam kurz i błoto, wiatr we włosach i prędkość. Wiem, że bez realizacji własnych zainteresowań, człowiek stoi w miejscu, a my chcemy pomóc ludziom, którzy potrzebują wsparcia do osiągnięcia celu. Szukamy pozytywnych osobowości, które zarażą swoją pasją i które chciałyby podzielić się z nami swoim życiem, a my odwdzięczymy się finansując spełnienie ich marzeń” – powiedziała Marcelina Zawadzka.
źródło: k&m/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





