

Marki Beats i Monster nie są już razem
Marki Beats i Monster zakończyły współpracę. Chociaż rozejście zostało ogłoszone podczas targów CES 2012, co chwilę na forach internetowych pojawiają się związane z nim tematy. Użytkownicy wysokiej klasy słuchawek, choć ich producenci rozstali się tak, aby klienci odczuli jak najmniej zmian, poszukują wyjaśnienia swoich wątpliwości. Dlatego warto przypomnieć, że przez cały 2012 rok doskonałe słuchawki Beats by Dr. Dre ciągle były dostarczane przez firmę Monster. Obecnie, od początku 2013 r., na rynku funkcjonują dwie odrębne marki – Monster oraz Beats by Dr. Dre, należące do firm Monster Products i Beats Electronics LLC.
W związku z tym z produktów Beats i ich opakowań zniknęły logotypy firmy Monster, zmieniły się nieco rozmiary opakowań, a numery seryjne produktów zamieszczone są wyłącznie na opakowaniach (nie pojawiają się już na samych produktach). W procesie reklamacyjnym produkty zakupione prze klientów jeszcze z logo Monster wymieniane będą na odpowiedniki już z dystrybucji Beats. Dlatego wszyscy użytkownicy słuchawek z logo Monster oraz Beats, którzy odesłali je do serwisu, dostają zwrotnie słuchawki bez napisu Monster.
- Hama jako jedyny dystrybutor Beats w Polsce certyfikuje swoich dealerów. Zakup w autoryzowanej sieci to gwarancja otrzymania autentycznego urządzenia. W razie wątpliwości zawsze udzielimy informacji, gdzie klient może najwygodniej nabyć oryginalny produkt – informuje Maciej Kramer z Hama Polska.
Nowo zakupione produkty marki Beats by Dr. Dre można zarejestrować na stronie www.beatsbydre.com korzystając z numeru seryjnego umieszczonego na opakowaniu.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16Redukcja hałasu w przemyśle
2025.05.16IFS wybiera technologię lokalizacji firmy TomTom, aby ulepszyć swoje usługi
2025.05.15Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane
2025.05.14Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14Girteka przyspiesza rozwój warszawskiego biura i usług spedycji drogowej
2025.05.13DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13