

Mateusz Kusznierewicz kolejną twarzą T-Mobile
Mobilny Internet bez limitów przyspiesza mój biznes – takim hasłem Mateusz Kusznierewicz promuje specjalną ofertę mobilnego Internetu bez limitów w T-Mobile. Kampania obejmie prasę ogólnopolską, radio oraz Internet, w tym serwisy informacyjne i tematyczne, oraz media społecznościowe. Reklama pojawi się ponadto na nośnikach outdoorowych. Za przygotowanie kreacji i realizację kampanii odpowiadają: Agencja DDB, agencja Engine i dom mediowy Starcom.
Wystarczy mieć mobilny internet bez limitów od T-Mobile, a od razu wypływamy na szerokie wody biznesu - mówi Mateusz Kusznierewicz w radiowym spocie promującym nową ofertę internetu mobilnego w T-Mobile. W ramach promocyjnej oferty klienci biznesowi T-Mobile otrzymują dostęp do nielimitowanej transmisji danych przez pierwsze miesiące trwania umowy. W zależności od wybranej taryfy blueconnect biznes – S, M, L oraz XL i 100XL – T-Mobile oferuje odpowiednio 3, 6, 9 a nawet 12 miesięcy dostępu do mobilnego Internetu bez żadnych limitów. Oprócz najszybszego Internetu mobilnego o największym zasięgu na rynku, klienci blueconnect biznes w T-Mobile otrzymują także najnowsze urządzenia mobilne w atrakcyjnych cenach. Decydując się na abonament za 60zł netto miesięcznie mogą odebrać nowoczesny 10-calowy tablet Samsung Galaxy Tab 3 za 1zł oraz przez 9 miesięcy korzystać z internetu mobilnego bez żadnych limitów.
źródło: t-mobile/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





