

Media Markt i SATURN razem z ActiveJet i Actis dla Szlachetnej Paczki
Sieci elektromarketów Media Markt i SATURN wspólnie z markami ActiveJet i Actis, rozpoczynają zbiórkę zużytych tuszów i tonerów w ramach programu ekologicznego Active Eco. Działania mają na celu wsparcie akcji społecznej „Szlachetna Paczka”, w ramach której prywatni darczyńcy pomagają osobom żyjącym w niezawinionej biedzie.
Od lutego 2014 r. w sklepach Media Markt i SATURN do recyklingu przyjmowane są wyeksploatowane tonery i tusze urządzeń drukujących wszystkich producentów. Zużyte elementy można oddawać w Punktach Obsługi Klienta we wszystkich marketach obu sieci. Dostarczeniem pojemników na odpady oraz ich odbiorem zajmie się firma ACTION S.A., producenta materiałów eksploatacyjnych do drukarek marki ActiveJet i Actis. Zbiórka w Media Markt i SATURN ma na celu wsparcie ogólnopolskiej akcji charytatywnej „Szlachetna Paczka”, która opiera się na idei przekazywania bezpośredniej pomocy potrzebującym i ich rodzinom. Dochód uzyskany ze zbiórki tuszów i tonerów w marketach zostanie w całości przekazany na rzecz Stowarzyszenia Wiosna, organizatora akcji. Zużyte tusze i tonery można oddawać we wszystkich sklepach SATURN oraz Media Markt w Polsce. Oznakowane pojemniki do zbiórki zlokalizowane są w serwisach sklepów.
W 2013 roku wolontariusze dostarczyli pomoc do 17 684 potrzebujących rodzin, czyli do około 70 000 osób. Paczki przygotowało 530 500 osób (średnio 30 osób pomagało jednej rodzinie). W tej edycji Paczka zjednoczyła 617 000 osób - darczyńców, wolontariuszy, dobroczyńców, członków rodzin w potrzebie. To już ponad 1,5% Polaków.
Średnia wartość paczki dla jednej rodziny zadeklarowana przez darczyńców to 1873 zł. Łączna wartość pomocy przekazanej rodzinom przez darczyńców sięga 33 125 005 zł.
źródło: ms/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Volkswagen Financial Services udostępnia serwis internetowy szerokiejdrogi.vwfs.pl
2025.02.17Profesjonalne środki czystości w gastronomii – standardy i wymagania
2025.02.16Carefleet zwiększa udział w rynku najmu małych firm
2025.02.14Walentynki motorem wzrostu sprzedaży: Jak programy lojalnościowe podbijają serca klientów w branży biżuteryjnej
2025.02.13Czy Służewiec Przemysłowy zerwał już łatkę „Mordoru”?
2025.02.12Esri Polska w gronie laureatów Diamentów Forbes 2025
2025.02.12Perspektywy rynku spożywczego w 2025 roku: Kluczowe trendy, wyzwania i rozwiązania technologiczne
2025.02.11KOMSA wprowadza „zieloną” usługę od Closing the Loop do Polski
2025.02.07Girteka w testach zrównoważonej logistyki dla farmacji
2025.02.07