

Mobilny doradca wideo w Raiffeisen Polbank
„Jesteśmy pierwszym bankiem na rynku, który zaoferował klientom segmentu Premium możliwość rozmowy z ekspertem poprzez urządzenia mobilne. Dostrzegając zmiany preferencji klientów i dbając o maksymalny komfort, dostarczamy bankową wiedzę bezpośrednio do ręki klienta. Dzięki współczesnej technologii, możemy zmienić sposób kontaktu zachowując formułę rozmowy „twarzą w twarz". Docelowo całość relacji bankowej z klientem segmentu Premium, łącznie z pełną obsługą operacyjną oraz możliwością zakupu również najbardziej złożonych produktów inwestycyjnych, będzie prowadzona w oparciu o urządzenia mobilne.” – mówi Artur Mojecki, Dyrektor Departamentu Bankowości Osobistej w Raiffeisen Polbank.
W ramach usługi Video Advisor, za pomocą aplikacji zainstalowanej w smartfonie czy na tablecie (urządzenia z systemem iOS lub Android), klient bankowości Premium w Raiffeisen Polbank będzie mógł skontaktować się ze swoim osobistym doradcą z dowolnego miejsca, również poza standardowymi godzinami pracy banku. Dzięki temu rozwiązaniu klient będzie mógł m.in. zasięgnąć informacji na temat oferty, omówić planowane inwestycje, korzystając z wyświetlających się na ekranie symulacji, wykresów i kalkulatorów, czy wreszcie zawrzeć transakcję bez konieczności odwiedzania oddziału.
Video Advisor to kolejny krok w rozwoju nowoczesnych kanałów komunikacji z bankiem. Dotychczas wideospotkania z osobistym doradcą były możliwe w specjalnie wydzielonych pomieszczeniach w placówkach banku.
źródło: netia/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
„Akademia w drodze", czyli letnia akcja dla profesjonalistów z branży dachowej
2025.06.06Poznaliśmy laureatów konkursu „Aktywna Stacja Galaxy”
2025.06.05Check-in na łące B&B HOTELS Polska kontynuuje działania na rzecz pszczół
2025.06.05Scallier z kolejnym parkiem handlowym w Rumunii
2025.06.05City Point Okęcie wyznacza nowe standardy zrównoważonej logistyki miejskiej
2025.06.05Fenomenalne projekty – i kropka! Meble Koots i Bizzarto z Red Dot Award 2025
2025.06.04Rozwój zakładu Wavin – nowe linie produkcyjne i miejsca pracy w Buku
2025.06.04Konsumenci wierzą w AI: sztuczna inteligencja odmieni obsługę klienta w ciągu najbliższych lat
2025.06.04MLP Group rusza z budową nowego obiektu dla Sarantis Polska
2025.06.04