

Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
Istnieje wiele dobrych powodów, dla których warto hostować Contact Center w chmurze. Istnieje co najmniej tyle samo dobrych powodów, dla których warto zainstalować Contact Center we własnym wewnętrznym centrum danych, zachowując w ten sposób kontrolę nad wrażliwymi danymi. Oprogramowanie innovaphone myApps umożliwia szybką i łatwą konfigurację rozwiązania do kontaktu z klientem z wszechstronnymi funkcjami, od stanowiska operatora po zarządzanie kolejkami w bezpiecznym środowisku.
Dane kontaktowe klientów są cennym zasobem. Nie mogą one wpaść w niepowołane ręce i muszą być zarządzane zgodnie z RODO. W przeciwieństwie do większości rozwiązań dostępnych na rynku, innovaphone Contact Center może być zainstalowany całkowicie we własnym centrum danych bez usługi w chmurze i bez związanego z tym ryzyka bezpieczeństwa.
"Podobnie jak w przypadku całego naszego portfolio produktów, istnieje również możliwość wynajmu rozwiązania, a także jego zakupu, przenosząc w ten sposób wydatki z CAPEX do OPEX. Wszystkie aktualizacje są wliczone w opłatę za wynajem, dzięki czemu infrastruktura jest zawsze aktualna. Jeśli chodzi o liczbę stanowisk agentów telefonicznych, nasi klienci mają taką samą elastyczność jak w przypadku rozwiązania w chmurze", wyjaśnia Dagmar Geer, CEO innovaphone AG.
Oprócz telefonii, Contact Center zapewniają różne inne opcje kontaktu, takie jak czat, e-mail lub SMS. Dzięki platformie biznesowej myApps, innovaphone oferuje dostosowane do indywidualnych potrzeb, w pełni zintegrowane rozwiązania aplikacyjne do obsługi klientów, dzięki którym zadowolenie klientów może zostać podniesione na nowy poziom. Aplikacja innovaphone Switchboard App służy do profesjonalnej obsługi połączeń telefonicznych, ich przyjmowania i przekierowywania.
Agenci telefoniczni korzystają z intuicyjnego interfejsu użytkownika zaprojektowanego w sposób responsywny. Aplikacja Contact Widgets App umożliwia klientom łatwy kontakt z firmą za pomocą czatu, połączenia wideo lub poczty elektronicznej bez czasochłonnych przeszkód, takich jak wypełnianie formularzy kontaktowych lub klikanie potencjalnie podejrzanych linków. Rozwiązanie myApps Contact Center uzupełnia nowa aplikacja Queue Board App, która może przyczynić się do zauważalnie większego zadowolenia klientów dzięki inteligentnemu zarządzaniu połączeniami. Na przykład, liczba dzwoniących i czas oczekiwania mogą być na pierwszy rzut oka analizowane przez agenta lub supervisora. Kilka kolejek może być rejestrowanych równolegle, a dystrybucja połączeń odpowiednio zoptymalizowana.
źródło: informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Janex rozwija się w MLP Pruszków II
2025.03.17TECE Road Show – mobilny showroom w Twojej okolicy
2025.03.14Inwestycja Na Bielany w pełni ukończona
2025.03.13Dorel Polska wprowadzi się do MLP Czeladź
2025.03.13Emil Domeracki partnerem w Walter Herz
2025.03.12CK Development ruszyło z budową projektu Nova Wola Park
2025.03.12IBC SOLAR i Huawei ogłaszają rozpoczęcie współpracy
2025.03.11Truck Care: Jak wynajem pojazdów może się wpisać w strategię firm transportowych w 2025 roku?
2025.03.11Jagoda Palider nową Chief People Officer w Girtece – polska menadżerka odpowiada za rozwój strategii personalnej Grupy
2025.03.10