Na reklamę i marketing Samsung wydaje astronomiczne kwoty
Finanse / 2013.12.17
Wszyscy wiemy, że Samsung jest gigantem. Sporo zarabia, zatrudnia wiele osób, roziwja nowe technologie, ale i także sporo wydaje, przede wszystkim na promocję i reklamę.W pierwszych dwóch kwartałach 2013 r., Samsung Electronics wydał na promocje i reklamę 888 mln USD, to 38,7% więcej niż rok wcześniej. Po drudie znacząco spadły wydatki na reklamę w rodzimej Korei Południowej, aż o 60% do kwoty 661 mln USD. Więcej informacji co do wydatków Samsunga i naocznienia innym, jak trudno jest i jak trudno będzie dogonić tego giganta technologicznego, można znaleźć na stronie.
źródło: informacjebrnażowe.pl
Najnowsze aktualności
Technologie
Modernizacja obsługi klienta dzięki innovaphone myApps: Bezpieczny Contact Center we własnym centrum danych
2024.04.16Wiadomości
Credit Agricole i EFL uruchomili Strefę Biznesu – nowatorski hub dla przedsiębiorców
2024.04.16Wiadomości
Cyfryzacja i outsourcing napędzają rynek Call Center
2024.04.16Nieruchomości
Develia rozbudowuje osiedle Bemosphere
2024.04.16Wyniki finansowe
Awangarda rynku finansowego. Volkswagen Financial Services Polska przeprowadził wartą 1,5 mld zł emisję obligacji
2024.04.16Nieruchomości
Termomodernizacje budynków – czy polskie firmy w nie inwestują?
2024.04.16Nieruchomości
Warszawa – dzielnice, w których mieszkania najszybciej zyskują na wartości
2024.04.16HR
Te elementy skutecznie zabijają komunikację w zespole
2024.04.15Nieruchomości