

Na reklamę i marketing Samsung wydaje astronomiczne kwoty
Finanse / 2013.12.17
Wszyscy wiemy, że Samsung jest gigantem. Sporo zarabia, zatrudnia wiele osób, roziwja nowe technologie, ale i także sporo wydaje, przede wszystkim na promocję i reklamę.W pierwszych dwóch kwartałach 2013 r., Samsung Electronics wydał na promocje i reklamę 888 mln USD, to 38,7% więcej niż rok wcześniej. Po drudie znacząco spadły wydatki na reklamę w rodzimej Korei Południowej, aż o 60% do kwoty 661 mln USD. Więcej informacji co do wydatków Samsunga i naocznienia innym, jak trudno jest i jak trudno będzie dogonić tego giganta technologicznego, można znaleźć na stronie.
źródło: informacjebrnażowe.pl
Najnowsze aktualności
CSR
CRIVIT wspiera zespół kolarski Lidl-Trek i dostarcza odzież inspirującą do aktywnego trybu życia
2025.08.18Technologie
Lena Lighting rozświetla Darłowo wysoce energooszczędnymi oprawami Skver LED i Tiara 2 LED S
2025.08.14Wiadomości
Ekspansja chińskich aut na polskim rynku – szanse czy ryzyka dla branży CFM?
2025.08.14Finanse
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
2025.08.14HR
Michał Marynowski dołącza do Avison Young
2025.08.13HR
Ewelina Rolak dołącza do Avison Young
2025.08.13HR
Między technologią a potrzebami działów HR. Konsultant SAP HCM w dobie rewolucji 5.0
2025.08.13HR
Daniel Koralewski dołącza do Avison Young
2025.08.12Nieruchomości
Liceum Edukacji Wielojęzycznej w warszawskim budynku Metron
2025.08.12