

NEO24.pl: chcemy odebrać tradycyjnym sklepom także weekendowe zyski
Z początkiem lutego 2014 r. NEO24.PL rozszerza działanie swojej infolinii dla Klientów – teraz będzie ona czynna przez 7 dni w tygodniu, w tym aż do godz. 18 w soboty i niedziele. „Z analizy ruchu na stronie wiemy, że ogromna część spływających na początku tygodnia zamówień, to zakupy wyszukane w weekend, z których zamówieniem Klienci czekali właśnie do poniedziałku, żeby potwierdzić ze sklepem np. dokładny termin możliwej dostawy, sposób płatności, dostępność zamienników etc. Ludzie chcą kupować w weekend, bo wtedy mają więcej czasu, ale jednocześnie – często zależy im na dodatkowych informacjach. Stąd decyzja o rozszerzeniu działania naszej infolinii – tak, by Klienci mogli w dowolnym dniu, także w sobotę i niedzielę, skorzystać z pomocy obsługi. Ten „czynnik ludzki” i łatwo dostępna pomoc doradcy to jeden z ostatnich elementów rynkowej układanki, w ramach której e-zakupy będą wypierać tradycyjny handel z kolejnych obszarów” – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl.
źródło: neo24.pl/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Fenomenalne projekty – i kropka! Meble Koots i Bizzarto z Red Dot Award 2025
2025.06.04Rozwój zakładu Wavin – nowe linie produkcyjne i miejsca pracy w Buku
2025.06.04Konsumenci wierzą w AI: sztuczna inteligencja odmieni obsługę klienta w ciągu najbliższych lat
2025.06.04MLP Group rusza z budową nowego obiektu dla Sarantis Polska
2025.06.04„Delight – Mańkowski x Lena Lighting” Niezwykła wystawa w Galerii Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej
2025.06.03Cyfrowy obieg dokumentów w relacjach z pracodawcą – e-podpis ułatwia zadania HR
2025.06.03Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”. Podsumowanie najważniejszego wydarzenia geoinformacyjnego w Polsce
2025.06.03Projekt „XYZ Place” z możliwością wejścia na budowę
2025.06.03Piknik wojskowy w CH Focus – historia, edukacja i przygoda w mundurze
2025.06.02