

NEO24.pl: chcemy odebrać tradycyjnym sklepom także weekendowe zyski
Z początkiem lutego 2014 r. NEO24.PL rozszerza działanie swojej infolinii dla Klientów – teraz będzie ona czynna przez 7 dni w tygodniu, w tym aż do godz. 18 w soboty i niedziele. „Z analizy ruchu na stronie wiemy, że ogromna część spływających na początku tygodnia zamówień, to zakupy wyszukane w weekend, z których zamówieniem Klienci czekali właśnie do poniedziałku, żeby potwierdzić ze sklepem np. dokładny termin możliwej dostawy, sposób płatności, dostępność zamienników etc. Ludzie chcą kupować w weekend, bo wtedy mają więcej czasu, ale jednocześnie – często zależy im na dodatkowych informacjach. Stąd decyzja o rozszerzeniu działania naszej infolinii – tak, by Klienci mogli w dowolnym dniu, także w sobotę i niedzielę, skorzystać z pomocy obsługi. Ten „czynnik ludzki” i łatwo dostępna pomoc doradcy to jeden z ostatnich elementów rynkowej układanki, w ramach której e-zakupy będą wypierać tradycyjny handel z kolejnych obszarów” – mówi Tomasz Kabarowski, Prezes Zarządu NEO24.pl.
źródło: neo24.pl/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





