

Netia członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA
W lipcu br. Netia dołączyła do grona członków IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – organizacji, która zrzesza ponad 4500 przedstawicieli reklamodawców, mediów, agencji reklamowych oraz środowiska akademickiego z 76 krajów. W Polsce IAA jest kluczowym graczem w zakresie ochrony rynku marketingowego przed nadmierną regulacją oraz promowania najwyższych standardów profesjonalnych i etycznych.
Netia oficjalnie stała się członkiem wspierającym IAA Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy. Netię, w ramach IAA w Polsce, reprezentować będzie Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu Netii oraz Michał Breś, Starszy Kierownik Marketingu Netii. Jednocześnie, obaj Panowie otrzymają pełen dostęp do zasobów międzynarodowej sieci IAA Global.
„Niezmiernie cieszy nas fakt, że Netia dołączyła do grona Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA, organizacji, która już od 75 lat dba o interesy branży reklamowej oraz kształtuje jej wizerunek na skalę światową. Jednym z istotnych pól działania IAA w Polsce jest CSR i kształtowanie wizerunku reklamy odpowiedzialnej społecznie i etycznej co dla Netii, jako firmy kierującej się zasadami społecznej odpowiedzialności biznesu również ma bardzo duże znaczenie.” – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu Netii.
Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) jest organizacją, która reprezentuje interesy branży reklamowej już od 1938 roku. Posiada 56 oddziałów w 76 krajach i ponad 4500 aktywnych członków, reprezentowanych przez reklamodawców, media, agencje reklamowe i środowisko akademickie. Stanowi platformę wymiany doświadczeń na temat szeroko pojętej komunikacji marketingowej oraz pełni rolę promotora i strażnika wolności wypowiedzi handlowych. Kształtuje i wpływa na wizerunek reklamy, jako istotnego elementu o charakterze opiniotwórczym, kulturowym i społecznym.
W Polsce Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) jest jedyną organizacją, która zrzesza twórców reklam, reklamodawców i media. Od 1993 roku promuje pozytywny stosunek polskiego społeczeństwa do reklamy, realizuje programy edukacji społecznej w zakresie nowoczesnych form komunikacji rynkowej, upowszechnia tematykę związaną z marketingiem i reklamą. Ponadto, bierze aktywny udział w pracach legislacyjnych, broniąc swobody wypowiedzi handlowej, jest konsultantem najważniejszych regulacji prawnych dotyczących problematyki rynkowej i reprezentuje twórców reklam, reklamodawców i media w najważniejszych gremiach w Polsce. Obecnie IAA w Polsce skupia ponad 50 członków.
źródło: netia/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





