

Netia najmocniej angażuje
Według najnowszego raportu SoTrender, Netia ma największy odsetek zaangażowanych fanów (12%) wśród marek telekomunikacyjnych oraz drugi najwyższy wskaźnik Relative Interactivity.
Dane z kwietniowego raportu opracowanego przez firmę SoTrender wykorzystującej big data do identyfikacji trendów stronach serwisu społecznościowego Facebook, wskazują, że Netia ma największy odsetek zaangażowanych fanów oraz drugi najwyższy zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności fanów w obrębie fanpage'a, z uwzględnieniem liczby fanów (Relative Interactivity).
Wynik, który osiągnęła Netia to sukces starannej komunikacji z wymagającymi użytkownikami Facebooka. Firma traktuje profil jako miejsce kontaktu, otwartej relacji i wymiany opinii. Współpraca z otoczeniem poprzez media społecznościowe to narzędzie stosowane przez wszystkie firmy branży telekomunikacyjnej. Jednak w raporcie firmy Sotrender, Netia wyprzedziła całą konkurencję.
„W każdym z serwisów społecznościowych dopasowujemy treści i styl komunikacji do charakteru danego medium. Chcemy, aby w myśl naszego hasła – GigaWolność, każdy mógł wybrać sobie sposób komunikacji z Netią, który mu najbardziej odpowiada.” - powiedział Michał Dolny, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Netii.
Za obsługę w zakresie social media odpowiada wybrana w drodze przetargu agencja Fenomem, która poza prowadzeniem komunikacji na Facebooku, odpowiada także za działania na Twitterze, Google+, LinkedIn oraz YouTube.
„Wyniki SoTrender’a pokazują, że konsekwentna i oryginalna komunikacja z fanami przynosi efekty, mimo wyraźnego ograniczania zasięgów przez samego Facebooka. Jej podstawą jest pełne zaangażowanie i sprawna współpraca na linii Netia – Fenomem.” – powiedział Daniel Biegaj, Kierownik Zespołu e-Komunikacji w Netii.
źródło: netia/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16