

Netia najmocniej angażuje
Według najnowszego raportu SoTrender, Netia ma największy odsetek zaangażowanych fanów (12%) wśród marek telekomunikacyjnych oraz drugi najwyższy wskaźnik Relative Interactivity.
Dane z kwietniowego raportu opracowanego przez firmę SoTrender wykorzystującej big data do identyfikacji trendów stronach serwisu społecznościowego Facebook, wskazują, że Netia ma największy odsetek zaangażowanych fanów oraz drugi najwyższy zbiorczy wskaźnik wszystkich aktywności fanów w obrębie fanpage'a, z uwzględnieniem liczby fanów (Relative Interactivity).
Wynik, który osiągnęła Netia to sukces starannej komunikacji z wymagającymi użytkownikami Facebooka. Firma traktuje profil jako miejsce kontaktu, otwartej relacji i wymiany opinii. Współpraca z otoczeniem poprzez media społecznościowe to narzędzie stosowane przez wszystkie firmy branży telekomunikacyjnej. Jednak w raporcie firmy Sotrender, Netia wyprzedziła całą konkurencję.
„W każdym z serwisów społecznościowych dopasowujemy treści i styl komunikacji do charakteru danego medium. Chcemy, aby w myśl naszego hasła – GigaWolność, każdy mógł wybrać sobie sposób komunikacji z Netią, który mu najbardziej odpowiada.” - powiedział Michał Dolny, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej w Netii.
Za obsługę w zakresie social media odpowiada wybrana w drodze przetargu agencja Fenomem, która poza prowadzeniem komunikacji na Facebooku, odpowiada także za działania na Twitterze, Google+, LinkedIn oraz YouTube.
„Wyniki SoTrender’a pokazują, że konsekwentna i oryginalna komunikacja z fanami przynosi efekty, mimo wyraźnego ograniczania zasięgów przez samego Facebooka. Jej podstawą jest pełne zaangażowanie i sprawna współpraca na linii Netia – Fenomem.” – powiedział Daniel Biegaj, Kierownik Zespołu e-Komunikacji w Netii.
źródło: netia/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





