

Nowa umowa między Twitterem i Amazon.com
Twitter podpisał umowę z Amazon.com, na mocy której pozwoli użytkownikom na zakupy bezpośrednio z postów. Jest to część planu zabiegania przez Twittera o reklamodawców i zachowanie użytkowników na dłużej, w tym celu pomóc ma dodanie większej ilości opcji e-commerce. Umowa ta to również dobry sposób, aby osiagnąć 255 mln użytkowników, tym bardziej że firma potrzebuje zaufania inwestorów. Amazon zwiększy również wydatki na reklamę na Twitterze. Tak więc korzyści są obopólne, Amazon stale rozwija swoje kanały sprzedażowe.
Warto dodać, że w zeszłym miesiącu Amazon.com zaprezentował nowe urządzenie o nazwie Dash, dzięki któremu klienci mogą dodać elementy do swoich list zakupów internetowych poprzez skanowanie kodów kreskowych lub mówiąc nazwę produktu (wideo poniżej). Na wczorajszej sesji akcje Amazon wzrosła mniej niż 1% do 310,05 USD, zaś akcje Twittera spadł mniej niż 1% do poziomu 38,75 USD.
źródło: bloomberg/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





