

Nowa umowa między Twitterem i Amazon.com
Twitter podpisał umowę z Amazon.com, na mocy której pozwoli użytkownikom na zakupy bezpośrednio z postów. Jest to część planu zabiegania przez Twittera o reklamodawców i zachowanie użytkowników na dłużej, w tym celu pomóc ma dodanie większej ilości opcji e-commerce. Umowa ta to również dobry sposób, aby osiagnąć 255 mln użytkowników, tym bardziej że firma potrzebuje zaufania inwestorów. Amazon zwiększy również wydatki na reklamę na Twitterze. Tak więc korzyści są obopólne, Amazon stale rozwija swoje kanały sprzedażowe.
Warto dodać, że w zeszłym miesiącu Amazon.com zaprezentował nowe urządzenie o nazwie Dash, dzięki któremu klienci mogą dodać elementy do swoich list zakupów internetowych poprzez skanowanie kodów kreskowych lub mówiąc nazwę produktu (wideo poniżej). Na wczorajszej sesji akcje Amazon wzrosła mniej niż 1% do 310,05 USD, zaś akcje Twittera spadł mniej niż 1% do poziomu 38,75 USD.
źródło: bloomberg/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Samochody premium, hybrydy i chińskie marki. Poznaj trendy na polskim rynku motoryzacyjnym [RAPORT EFL]
2025.07.02Angelini Pharma przedłuża umowę z MLP Group
2025.07.02Od pomysłu do działania – prezentacja nagrodzonego systemu „Vital” w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
2025.07.01Truck Care: w sezonie wakacyjnym dobrze sprawdza się wynajem krótkoterminowy
2025.07.01Girteka rozwija ofertę dla przewoźników
2025.06.30Światowy Dzień Mikrobiomu 2025: jesteśmy coraz bardziej zainteresowani mikrobiotą, ale nasza świadomość jest wciąż niewystarczająca
2025.06.27T-REX Gold Crystal z nagrodą Top Builder 2025!
2025.06.27Ekoinbud ponownie stawia placówkę opiekuńczą w Różanie
2025.06.27EFL lider w finansowaniu motocykli z nową ofertą dla użytkowników jednośladów Hondy
2025.06.26