

Nowoczesne Contact Center PGE Obrót S.A.
PGE Obrót S.A. otworzyła nowy rozdział w zakresie funkcjonowania unowocześnionego Contact Center. Każdy Klient tej spółki, bez względu na miejsce zamieszkania, może zadzwonić na numer telefonu 422 222 222 i skontaktować się z konsultantem bez konieczności wychodzenia z domu i osobistego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (BOK).
W ubiegłych latach na fakturach za energię elektryczną podawano różne numery telefonów, w zależności od miejsca zamieszkania Klienta i jego terytorialnej przynależności do danego oddziału firmy. Klient, dzwoniąc na dany numer, często kontaktował się z Biurem Obsługi Klienta (BOK) na swoim terenie. Pracownicy BOK, obok obowiązków związanych z bezpośrednią obsługą Klientów, musieli dzielić swój czas pomiędzy nich a tymi, którzy zdecydowali się zadzwonić.
O tym, jak bardzo potrzebne było powołanie do życia Contact Center, świadczy statystyka i poziom zadowolenia i satysfakcji Klientów obsługiwanych telefonicznie. Dziennie odbieranych jest tutaj niemal 10 tys. telefonów od osób, które potrzebują rady i pomocy.
- Contact Center czynne jest od godziny 8.00 do 19.00. Naszym Klientom oferujemy ujednolicone i sprawdzone, możliwie proste procedury oraz jednolite standardy obsługi, bez względu na miejsce zamieszkania Klienta, co bez wątpienia przekłada się na nową jakość dla naszych Klientów. – mówi Anna Kubanek, Kierownik Biura Telefonicznej Obsługi Klienta Contact Center.
Najistotniejszym udogodnieniem jest to, że dzięki uruchomieniu Contact Center Klienci nie muszą już osobiście pojawiać się w Biurze Obsługi Klienta, aby załatwić najważniejsze dla siebie sprawy i mogą je realizować telefonicznie w dogodnym dla siebie czasie. .
- Klienci zyskali możliwość telefonicznego połączenia się z konsultantem, aby np. poprosić
o wystawienie duplikatu faktury, poznać saldo, zmienić swoje dane teleadresowe, zapoznać się z ofertami lub warunkami zawarcia umowy kompleksowej, dowiedzieć się o usługach dodatkowych i formach płatności – mówi Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.
źródło: pge/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Fenomenalne projekty – i kropka! Meble Koots i Bizzarto z Red Dot Award 2025
2025.06.04Rozwój zakładu Wavin – nowe linie produkcyjne i miejsca pracy w Buku
2025.06.04Konsumenci wierzą w AI: sztuczna inteligencja odmieni obsługę klienta w ciągu najbliższych lat
2025.06.04MLP Group rusza z budową nowego obiektu dla Sarantis Polska
2025.06.04„Delight – Mańkowski x Lena Lighting” Niezwykła wystawa w Galerii Miejskiej w Środzie Wielkopolskiej
2025.06.03Cyfrowy obieg dokumentów w relacjach z pracodawcą – e-podpis ułatwia zadania HR
2025.06.03Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”. Podsumowanie najważniejszego wydarzenia geoinformacyjnego w Polsce
2025.06.03Projekt „XYZ Place” z możliwością wejścia na budowę
2025.06.03Piknik wojskowy w CH Focus – historia, edukacja i przygoda w mundurze
2025.06.02