

Orange Polska zachęca do oddawania krwi w kampanii społecznej Piotra Żyły oraz Serca i Rozumu (wideo)
Ruszyła akcja charytatywna na rzecz honorowego krwiodawstwa z udziałem Piotra Żyły oraz Serca i Rozumu. Celem jest zebranie 5 tys. litrów krwi. Trzeba pamiętać, że już niecałe pół litra krwi może uratować komuś życie, dlatego wszystkich, którzy chcą pomóc zapraszamy do Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.
Orange Polska wraz z Narodowym Centrum Krwi i Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa uruchomili ogólnopolską akcję społeczną pod nazwą „Wielcy Sercem”, promującą honorowe krwiodawstwo. Jednym z ambasadorów akcji jest brązowy medalista mistrzostw świata w skokach narciarskich w 2013 Piotr Żyła. Kampanię wspierają lubiane w całej Polsce postaci Serca i Rozumu. Skoczek zapowiedział, że jeśli uda się zebrać 5 000 litrów krwi, zmierzy się w skokach narciarskich z Sercem. Wyzwanie zostało przyjęte. Pojedynek będzie można śledzić na fanpage Serca i Rozumu, Orange Polska oraz serwisie www.wielcysercem.pl.
Z danych Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa wynika, że brakuje zwłaszcza krwi grupy 0RH-. Jednak tak naprawdę krew każdej grupy jest potrzebna, ponieważ codziennie jest wykorzystywana w leczeniu wielu chorych. Oddanie krwi zajmuje średnio mniej niż 10 minut. Cała wizyta od rozpoczęcia wypełniania formularza do wyjścia zajmuje nie więcej niż godzinę. Dawcą krwi może zostać zdrowa osoba w wieku 18-65 lat, o wadze nie mniejszej niż 50 kg. Nie można być pod wpływem alkoholu, narkotyków czy leków. Im więcej krwi, tym większe szanse dla chorych.
źródło: orange/ib.pl
Najnowsze aktualności
BLD Poland rozszerza warszawskie portfolio o grunt na Białołęce
2025.06.11Smerfy opanowują CH Biała! Niebieskie święto już 14 czerwca – z atrakcjami, zabawą i próbą pobicia Rekordu Guinnessa
2025.06.11EFL oferuje finansowanie samochodów chińskiej marki Forthing
2025.06.10Pierwszy etap osiedla Sady Żoliborz z pozwoleniem na użytkowanie
2025.06.10Zachodniopomorskie z nowym parkiem handlowym
2025.06.09Warszawski biurowiec Lighthouse sprzedany
2025.06.09Lime osiągnął kamień milowy: 1 milion przejazdów w ciągu jednego dnia
2025.06.09Prehistoryczna przygoda w G City Targówek! Jurassic World nadchodzi – 13 i 14 czerwca dzieci staną się bohaterami filmu!
2025.06.09„Akademia w drodze", czyli letnia akcja dla profesjonalistów z branży dachowej
2025.06.06