

Orange Polska zachęca do oddawania krwi w kampanii społecznej Piotra Żyły oraz Serca i Rozumu (wideo)
Ruszyła akcja charytatywna na rzecz honorowego krwiodawstwa z udziałem Piotra Żyły oraz Serca i Rozumu. Celem jest zebranie 5 tys. litrów krwi. Trzeba pamiętać, że już niecałe pół litra krwi może uratować komuś życie, dlatego wszystkich, którzy chcą pomóc zapraszamy do Regionalnych Centrów Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa.
Orange Polska wraz z Narodowym Centrum Krwi i Regionalnymi Centrami Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa uruchomili ogólnopolską akcję społeczną pod nazwą „Wielcy Sercem”, promującą honorowe krwiodawstwo. Jednym z ambasadorów akcji jest brązowy medalista mistrzostw świata w skokach narciarskich w 2013 Piotr Żyła. Kampanię wspierają lubiane w całej Polsce postaci Serca i Rozumu. Skoczek zapowiedział, że jeśli uda się zebrać 5 000 litrów krwi, zmierzy się w skokach narciarskich z Sercem. Wyzwanie zostało przyjęte. Pojedynek będzie można śledzić na fanpage Serca i Rozumu, Orange Polska oraz serwisie www.wielcysercem.pl.
Z danych Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa wynika, że brakuje zwłaszcza krwi grupy 0RH-. Jednak tak naprawdę krew każdej grupy jest potrzebna, ponieważ codziennie jest wykorzystywana w leczeniu wielu chorych. Oddanie krwi zajmuje średnio mniej niż 10 minut. Cała wizyta od rozpoczęcia wypełniania formularza do wyjścia zajmuje nie więcej niż godzinę. Dawcą krwi może zostać zdrowa osoba w wieku 18-65 lat, o wadze nie mniejszej niż 50 kg. Nie można być pod wpływem alkoholu, narkotyków czy leków. Im więcej krwi, tym większe szanse dla chorych.
źródło: orange/ib.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





