
Oświadczenie Panasonic Polska ws. naszej publikacji
Po dzisiejszym porannymartykule, na portalu agdrtv24.pl pod tytułem "S&P obniża rating Panasonica - zapowiadają się większe straty niż planowano", otrzymaliśmy oświadczenie od Panasonic Polska, którego treść w całości publikujemy poniżej.
Iwona Burzyńska, PR Manager Poland & Baltics Panasonic Marketing Europe GmbH: "Panasonic jest w procesie zmian, jednak zmierzają one w kierunku jeszcze większego rozwoju, również w obszarze AVC.Pomimo restrukturyzacji, konsolidacji, i związanych z nią kosztów Panasonic wykazuje stabilny wzrost w kategorii telewizorów i paneli TV. Jednocześnie rozwija nowe zastosowania dla paneli LED, które przyniosą usprawnienia w strukturze dochodów. Wprowadzane zmiany nie będą miały negatywnego wpływu na dystrybucję i ofertę telewizorów Panasonic w Polsce. Telewizory plazmowe i LED nadal pozostają dla nas kluczowymi kategoriami.
Segment rozwiązań AVC Panasonic bardzo dobrze radzi sobie z rynkowym trendem zwiększonego popytu na większe ekrany telewizyjne, czego przykładem są wyniki z sierpnia (ostatnie dostępne dane z Gfk), z których wynika, że Panasonic zajął trzecią pozycję na rynku europejskim w kategorii telewizorów powyżej 37 cali. Co więcej, oczekujemy również zwiększenia wykorzystania naszych rozwiązań AVC w segmentach poza ekranami telewizyjnymi."
źródło: agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





