informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Outbox wyłącznym dystrybutorem na polski rynek rozwiązania Salesforce Marketing Cloud

Outbox wyłącznym dystrybutorem na polski rynek rozwiązania Salesforce Marketing Cloud

Technologie / 2013.05.27

Outbox jako jedyna firma informatyczna i konsultingowa w Polsce podpisała umowę z amerykańskim potentatem salesforce.com, na podstawie której będzie sprzedawać w naszym kraju usługę zarządzania mediami społecznościowymi Salesforce Marketing Cloud. Narzędzie to pozwala na wielką skalę nadzorować i monitorować aktywność, m.in. na Facebook, Twitter czy LinkedIn.

Na mocy podpisanej umowy, specjalizująca się we wspieraniu procesów biznesowych oraz IT firma konsultingowa Outbox będzie jedynym podmiotem w Polsce odpowiedzialnym za sprzedaż oraz wdrożenie Salesforce Marketing Cloud. Na platformę składają się trzy narzędzia do zarządzania relacjami z klientami w mediach społecznościowych: Radian6 – umożliwiający nasłuch (Social Media listening), Buddy media – publikowanie zawartości (Social Media Publishing) oraz Social.com – optymalizacja reklam (Social Media Advertising).

Radian6 to aplikacje nie tylko umożliwiające monitorowanie kanałów i zarządzanie nimi (ponad 500 mln wielojęzycznych źródeł, m.in. Twitter, Facebook), lecz również obserwowanie na bieżąco postępów kampanii, zbieranie charakterystyk potencjalnych klientów i przygotowywanie skuteczniejszych, lepiej odzwierciedlających ich potrzeby działań. Radian6 pozwala także obserwować trendy w mediach społecznościowych i dostosowywać aktywności do potrzeb rynku. Z możliwości narzędzia korzysta obecnie ponad 2,5 tys. firm na świecie, zaś połowę z nich uwzględnia ranking Fortune 100. Buddy media umożliwia łatwe zarządzanie zawartością - tworzenie i publikacja treści zachodzi równocześnie we wszystkich portalach i kanałach dostępnych dla klienta. Wg badań Nielsen, reklamy społecznościowe mają o 55% wyższą skuteczność niż tradycyjne formy - Social.com ułatwia efektywne zarządzanie kampaniami reklamowymi umożliwiając działania we wszystkich mediach jednocześnie. „Użycie Salesforce Marketing Cloud pozwala uniknąć przykrej konieczności logowania się w kilkunastu serwisach w celu dodania nowego wpisu, przeczytania komentarzy czy udzielenia na nie odpowiedzi. Teraz, możemy monitorować informacje pojawiające się np. na Facebooku, Twitterze czy LinkedIn za pomocą jednego narzędzia – mówi Jan Michalski, dyrektor departamentu social media firmy Outbox. „Produkt, którego wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest Outbox, daje także możliwość tworzenia szczegółowych analiz rynku oraz konkurencji, sprawdzenia oglądalności profilów w postaci statystyk czy też planowania działań marketingowych na najbliższy czas. To niezwykle użyteczne narzędzie” – dodaje.

Wsłuchanie się w głos społeczności i reagowanie na jej potrzeby przynosi wymierne korzyści. Przekonał się o tym komórkowy gigant, Nokia. Zastosowanie w badaniach rynku Radian6, przed wprowadzeniem nowego modelu telefonu z systemem Windows Phone 7, zaowocowało najlepszymi wynikami przedsprzedaży w Wielkiej Brytanii.

źródło: outbox/ib.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe