

PayPal nawiązuje współpracę z Leroy Merlin w obszarze e-commerce
PayPal, globalny lider systemów płatności online, podpisał umowę z Leroy Merlin, jedną z wiodących międzynarodowych sieci sklepów budowlano-dekoracyjnych dla klientów detalicznych. Nawiązana przez firmy współpraca pozwala klientom na dokonywanie bezpiecznych i szybkich płatności w sklepie internetowym Leroy Merlin w Polsce również za pomocą urządzeń mobilnych. Inauguracja współpracy zbiega się w czasie z wprowadzeniem na rynek nowej wersji aplikacji mobilnej PayPal, która umożliwia transfer pieniędzy za pomocą smartfona z jednego konta PayPal na inne.
Podpisanie przez PayPal umowy z Leroy Merlin umożliwia prostą i wygodną realizację transakcji w sklepie internetowym www.leroymerlin.pl także za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Dla klientów marketu oznacza to dostęp do innowacyjnych i bezpiecznych metod płatności zintegrowanych z usługami zarządzania portfelem PayPal. Osoby, które są w ciągłym ruchu, mogą bezpiecznie płacić za zakupy wykonując kilka ruchów palcem po ekranie telefonu. Jedno bezpieczne konto PayPal pozwoli korzystać ze środków dostępnych na rachunku bankowym, karcie kredytowej oraz z innych możliwych form finansowania.
Christophe Dubus, Dyrektor Zarządzający Leroy Merlin Polska, komentuje: „Rozpoczęcie współpracy z PayPal to punkt zwrotny w dalszym rozwoju naszej platformy e-commerce. Jak zaobserwowaliśmy, coraz większy ruch generowany w naszym sklepie internetowym pochodzi z urządzeń mobilnych. To kluczowy element, który pozwala stworzyć jedną spójną wielokanałową strategię, łączącą różne metody płatności. PayPal to doświadczony i zaufany partner, dzięki któremu możemy czerpać z najnowszych trendów, oferując bezpieczne, szybkie i proste transakcje, zarówno z poziomu komputera, jak i urządzeń mobilnych.”
Platforma e-commerce Leroy Merlin została w pełni zintegrowana z rozwiązaniami PayPal, co umożliwia dokonywanie płatności za pośrednictwem urządzeń mobilnych. M-commerce stał się już w Polsce nowym standardem w dziedzinie zakupów elektronicznych. Zgodnie
z wynikami badania Ipsos , zrealizowanymi na zlecenie spółki PayPal, ponad 40% klientów w Polsce jest właścicielami smartfonów. Jednocześnie blisko 15% to posiadacze tabletów. Duża popularność urządzeń mobilnych wpływa na sposób dokonywania zakupów. Szybki dostęp do informacji oraz wygoda i komfort to główne powody, które decydują o używaniu smartfona przy nabywaniu produktów i usług. 52% respondentów z Polski realizuje transakcje z użyciem pobranej aplikacji mobilnej, natomiast 63% używa w tym celu wyszukiwarki w telefonie. Jednocześnie 40% klientów deklaruje, że byliby o wiele bardziej skłonni kupować za pośrednictwem urządzeń mobilnych, gdyby mieli dostęp do kuponów w ramach określonego programu lojalnościowego.
źródło: lm/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Kto obsłuży rosnącą powierzchnię magazynowo – przemysłową w Polsce?
2025.04.03Nowy szef sprzedaży Beyerdynamic w regionie CEE & CIS
2025.04.03Startuje dziesiąta edycja konkursu WIZJERY’25 – święto ekspertów branży nieruchomości
2025.04.02Sztuka cyfrowa w nowym wymiarze – wystartowała wystawa Victorii Fard w CH Promenada
2025.04.02Exide Technologies otrzymał Złoty Medal EcoVadis za wzorowy standard zrównoważonego rozwoju
2025.04.02Igepa Polska wprowadzi się do MLP Łódź
2025.04.02Sześć najważniejszych zalet pracy konsultanta SAP
2025.04.01Nagrody Olivia Prize 2024 trafiły do zwycięzców
2025.03.28Obiekty typu mix-use coraz częściej wybierane przez inwestorów
2025.03.28