

Philips i AOC zanotowały wzrost udziału w rynku monitorów LCD w Polsce
Udział w rynku firmy MMD stojącej za marką monitorów Philips w drugim kwartale 2013 roku wyniósł 7% Udział AOC w tym samym okresie to 4,4%. Daje to wzrost udziału w porównaniu z drugim kwartałem poprzedniego roku kolejno o 70,1% w przypadku MMD oraz 57,2% w przypadku AOC. Wzrost ten jest wynikiem coraz lepszej współpracy z dystrybutorami oraz resellerami, a także konsekwentnego wprowadzania na rynek szerokiej oferty innowacyjnych produktów - tłumaczy Paweł Ruman, Country Sales Manager MMD i AOC. Dane te pokazują, że firmie MMD udało się nadać marce Philips nowego impetu - dodaje Ruman.
Liczba sprzedanych w Polsce monitorów pomiędzy drugimi kwartałami 2012 i 2013 roku wzrosła
o 28,5%. Meko jest brytyjską firmą specjalizującą się w przeprowadzaniu i dostarczaniu analiz i badań rynkowych w branży monitorów i telewizorów.
źródło: mmd/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Matexi Polska w Q2 zwiększyło sprzedaż mieszkań
2025.07.03Komfort i jakość życia: STO10 Chylońska wyznacza nowe standardy w Gdyni
2025.07.03Matexi Polska z pozwoleniem na budowę nowej inwestycji na warszawskim Żoliborzu
2025.07.02Samochody premium, hybrydy i chińskie marki. Poznaj trendy na polskim rynku motoryzacyjnym [RAPORT EFL]
2025.07.02Angelini Pharma przedłuża umowę z MLP Group
2025.07.02Od pomysłu do działania – prezentacja nagrodzonego systemu „Vital” w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego
2025.07.01Truck Care: w sezonie wakacyjnym dobrze sprawdza się wynajem krótkoterminowy
2025.07.01Girteka rozwija ofertę dla przewoźników
2025.06.30Światowy Dzień Mikrobiomu 2025: jesteśmy coraz bardziej zainteresowani mikrobiotą, ale nasza świadomość jest wciąż niewystarczająca
2025.06.27