

Philips i AOC zanotowały wzrost udziału w rynku monitorów LCD w Polsce
Udział w rynku firmy MMD stojącej za marką monitorów Philips w drugim kwartale 2013 roku wyniósł 7% Udział AOC w tym samym okresie to 4,4%. Daje to wzrost udziału w porównaniu z drugim kwartałem poprzedniego roku kolejno o 70,1% w przypadku MMD oraz 57,2% w przypadku AOC. Wzrost ten jest wynikiem coraz lepszej współpracy z dystrybutorami oraz resellerami, a także konsekwentnego wprowadzania na rynek szerokiej oferty innowacyjnych produktów - tłumaczy Paweł Ruman, Country Sales Manager MMD i AOC. Dane te pokazują, że firmie MMD udało się nadać marce Philips nowego impetu - dodaje Ruman.
Liczba sprzedanych w Polsce monitorów pomiędzy drugimi kwartałami 2012 i 2013 roku wzrosła
o 28,5%. Meko jest brytyjską firmą specjalizującą się w przeprowadzaniu i dostarczaniu analiz i badań rynkowych w branży monitorów i telewizorów.
źródło: mmd/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Walter Herz i Syrena Invest finalizują kolejną transakcję w Warszawie
2025.12.11Pavel Kveten nowym CEO Girteka Logistics
2025.12.11CEVA Logistics o roli logistyki humanitarnej w organizacji akcji pomocowych
2025.12.11Pierwszy etap XYZ Place gotowy do użytku
2025.12.11Firmy transportowe i logistyczne z największą świadomością ESG, handlowe i usługowe najmniej
2025.12.09Prawie co druga polska firma nie jest gotowa na AI
2025.12.09Kicia Kocia w G City Reduta – świąteczny weekend pełen rodzinnej magii
2025.12.09Świąteczny grudzień w Galerii Dominikańskiej – gry, warsztaty i magia rodzinnych atrakcji
2025.12.09Świąteczna Kraina Elfów w CH Focus – bezpłatna zabawa dla młodszych i starszych dzieci
2025.12.09





