

Philips i Disney nawiązały współpracę
Philip Doorduijn, Dyrektor Generalny spółki Philips Consumer Luminaires, powiedział: „Philips i Disney chcą tworzyć miejsca i momenty, w których ludzie są szczęśliwi i zadowoleni. Nawiązaliśmy współpracę między markami oraz połączyliśmy naszą wiedzę i doświadczenia, tworząc gamę bezpiecznych, nowatorskich i dynamicznych rozwiązań oświetleniowych dla dzieci, rodziców i wszystkich ludzi młodych duchem. Chcemy być inspiracją do niezwykłych wspomnień poprzez dostarczanie fascynującego, interaktywnego i nowoczesnego oświetlenia, które daje radość i któremu cała rodzina może zaufać”.
Nowa gama produktów oświetleniowych Philips Disney przystosowana jest do obsługi i użytkowania przez dzieci. Dzięki diodom Smart firmy Philips lampki są wytrzymałe i pozostają chłodne, dzięki czemu nie parzą dziecięcych dłoni. Dodatkowo diody odznaczają się niezwykle długą żywotnością i nie muszą być wymieniane. Wszystkie lampki zaprojektowano tak, by nie pojawiały się w nich drobne elementy ani ostre krawędzie. Z kolei kable można uporządkować dzięki zaprojektowanym przez Philips zapinanym na rzep opaskom, które są bezpieczne dla dziecięcych dłoni.
źródło: philips/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Huntly.ai dostępny dla wszystkich firm IT w Polsce
2023.06.05Benefity pracownicze w Polsce i Europie. Preply.com sprawdziło, czego oczekują zatrudnieni oprócz dobrej pensji
2023.06.05B&B HOTELS z nową strategią dla polskiego rynku
2023.06.02IKEA i Annie Leibovitz uruchamiają program mentorski dla aspirujących fotografów
2023.06.02ID Logistics finalizuje przejęcie firmy Spedimex
2023.06.01Poznajcie Mistrzów ESG w Logistyce 2023!
2023.06.01STYROPMIN: 30 lat doświadczenia – 200 lat planów!
2023.06.01Volkswagen Financial Services napędza Fundację „Instytut Edukacji Pozytywnej”
2023.05.31Tremend przywraca dawny blask zabytkowej kamienicy w Szczecinie
2023.05.31