

Pionierski program lojalnościowy Farnell element14
Firma Farnell element14, dystrybutor produktów dla branży elektronicznej i elektrotechnicznej, zaprosił do współpracy pięciu przedstawicieli innych globalnych marek oraz organizacji, m.in. Apple oraz Instytut Inżynierów Elektryków i Elektroników (IEEE). W wyniku wspólnych działań przygotowano ofertę produktów i usług dla uczestników programu lojalnościowego Power Circuit prowadzonego przez Farnell element14
Uczestnicząc w programie lojalnościowym Power Circuit, klienci Farnell element14 mogą korzystać z różnorodnych promocji związanych z podróżami służbowymi, szkoleniami i organizacją pracy biurowej i IT.
Oferta programu lojalnościowego obejmuje innowacyjne rozwiązania biznesowe, w tym wyjątkowe produkty i akcesoria opracowane przez lidera w dziedzinie technologii — firmę Apple. Uczestnicy programu mają również okazję poznawać na bieżąco najnowsze informacje z branży i uczestniczyć w szkoleniach, korzystając ze zniżki na roczną składkę członkowską w Instytucie Inżynierów Elektryków i Elektroników (IEEE).
Kolejnym kluczowym obszarem korzyści w programie są udogodnienia podczas podróży służbowych — niższe rachunki za pobyt w hotelu dzięki możliwości rezerwacji za pośrednictwem portalu HRS oraz karta Priority Pass, umożliwiająca wstęp do saloników VIP na lotniskach. Pulę zalet powiększa także oferta platformy komunikacyjnej Meeting Zone, która oferuje uczestnikom programu preferencyjne stawki na audiokonferencje oraz wydarzenia organizowane za pośrednictwem platformy internetowej.
Oferta, którą gwarantuje uczestnictwo w programie została przygotowana przez Farnell element14 i dostosowana do potrzeb klientów w oparciu o analizę ich oczekiwań.
Twórcy projektu Power Circuit podkreślają, że cieszy się on dużą popularnością wśród klientów. Od momentu rozpoczęcia programu odnotowano 25-procentowy wzrost lojalności konsumentów, a także 30-procentowy wzrost wielkości zakupów wśród jego uczestników.
„Jest to pierwsza w branży oferta tego rodzaju i jest nam niezmiernie miło współpracować z firmami o światowej renomie. Jesteśmy dumni, że udało się nam przygotować dla naszych klientów program który zapewnia dogodne warunki uczestnictwa oraz wyjątkowe korzyści. Stawiamy sobie za cel budowanie długoterminowej współpracy ze wszystkimi naszymi klientami. Wartość nagród uzyskanych dotychczas przez uczestników programu Power Circuit wyniosła łącznie milion funtów brytyjskich, z czego 15 tysięcy funtów zostało przekazane na cele charytatywne” – powiedział Alan Paterson, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Farnell element14. „To dopiero początek. W ciągu najbliższych miesięcy planujemy rozszerzenie oferty o nowe atrakcyjne promocje” – dodał.
źródło: farnell/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





