

Piotr Dudek pokieruje marką NETGEAR na rynkach Europy Wschodniej
Piotr Dudek, pełniący dotychczas obowiązki Country Managera w NETGEAR Polska, z początkiem tego roku objął stanowisko Country Managera Eastern Europe. Do jego zadań należeć będzie rozwój marki NETGEAR w krajach Europy Wschodniej, m.in. w Czechach, na Słowacji, Węgrzech i Bułgarii.
Piotr Dudek związany jest z branżą IT od 1998 roku. Swoją karierę zaczynał w NTT System. Przed objęciem funkcji country managera w Netgear, podobne stanowisko piastował w firmie Epson. Realizacja polityki sprzedażowej na terenie Europy Wschodniej dla jednego ze światowych dostawców produktów sieciowych stanowi spore wyzwanie, szczególnie w okresie spowolnienia gospodarczego, wyraźnie odczuwalnego w segmencie nowych technologii.
„Liczę na to, że udział marki NETGEAR na powierzonych nam rynkach wzrośnie w nadchodzących dwóch latach o 10 procent. Zamierzamy umacniać nasz wizerunek wśród osób i firm mających zaawansowaną wiedzę na temat urządzeń sieciowych, jak również edukować klientów, którzy nie zdają sobie sprawy z korzyści wynikających z zastosowania rozwiązań wireless czy storage.” - przekonuje Piotr Dudek.
Przyjęta strategia biznesowa zakłada koncentrację na kilku obszarach działalności. Ich zakres będzie dostosowany do specyfiki oraz potrzeb danego rynku. Podobnie jak w poprzednich latach o sile sprzedaży produktów NETGEAR decydować będzie rynek SMB, a oferta będzie kierowana do świadomego Klienta. Firma planuje dalszy rozwój bezpieczeństwa ochrony danych na urządzeniach
typu storage.
„Wartością większości przedsiębiorstw czy instytucji są zgromadzone dane. Coraz częściej słyszymy o przypadkach ich utraty lub przecieku, dlatego chcemy zapewnić użytkownikom biznesowym jeszcze lepszą ochronę przechowywanych plików. Zamierzamy rozszerzać ofertę urządzeń ReadyNAS,
dzięki czemu każdy klient będzie mógł dostosować urządzenie do swoich preferencji oraz potrzeb.”– dodaje Piotr Dudek.
źródło: netgear/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14Girteka przyspiesza rozwój warszawskiego biura i usług spedycji drogowej
2025.05.13DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13CEVA Logistics wzmacnia partnerstwo z Magneti Marelli Parts & Services
2025.05.13Zdrowe dziąsła, zdrowy organizm – świętuj Dzień Zdrowych Dziąseł. Zaznacz w kalendarzu 12 maja.
2025.05.09Grupa T2S w trosce o środowisko - Raport ESG 2024 -
2025.05.08Awanse w Avison Young w Polsce
2025.05.08