![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Play - wyniki finansowe za 2011](/uploads/nowosci/zdjecie/d/8e421b938a0e1032c44f244a27503af84ae3a5b2.jpeg)
Play - wyniki finansowe za 2011
Wczoraj w Barcelonie operator Play pochwalił się swoimi wynikami finansowymi i sprzedażowymi. Na konferencji CEO Play Jorgen Bang - Jensen poinformował, że w na koniec roku operator miał ponad 7 milionów klientów - wzrost o 37% w porównaniu z rokiem 2010( 5.16 mln). W Polsce do Play należy 14% całego rynku.
Do ciekawszych informacji można zaliczyć także fakt, że klienci postpaid to 44% ogółu klientów sieci i było ich 3.12 mln, konsumenci prepaid to 3.96 mln. W 2011 roku Play miał także ponad 1 mln użytkowników Play Online oraz 0.53 mln klientów biznesowych (wzrost o 79% w porównaniu do 2010 roku).
Przychody w 2011 wyniosły 2.67 mld zł, czyli wzrosły o 33% w porównaniu z rokiem 2010 roku kiedy to wynosiły "zaledwie" 2.03 mld zł.
źródło: play/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)