

Play - wyniki finansowe za 2011
Wczoraj w Barcelonie operator Play pochwalił się swoimi wynikami finansowymi i sprzedażowymi. Na konferencji CEO Play Jorgen Bang - Jensen poinformował, że w na koniec roku operator miał ponad 7 milionów klientów - wzrost o 37% w porównaniu z rokiem 2010( 5.16 mln). W Polsce do Play należy 14% całego rynku.
Do ciekawszych informacji można zaliczyć także fakt, że klienci postpaid to 44% ogółu klientów sieci i było ich 3.12 mln, konsumenci prepaid to 3.96 mln. W 2011 roku Play miał także ponad 1 mln użytkowników Play Online oraz 0.53 mln klientów biznesowych (wzrost o 79% w porównaniu do 2010 roku).
Przychody w 2011 wyniosły 2.67 mld zł, czyli wzrosły o 33% w porównaniu z rokiem 2010 roku kiedy to wynosiły "zaledwie" 2.03 mld zł.
źródło: play/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
TomTom i Alteryx zacieśniają partnerstwo dzięki nowej ofercie Location Intelligence
2023.05.25IT – idealna branża dla mam?
2023.05.25GRUPA LENOVO: WYNIKI FINANSOWE ZA CAŁY ROK 2022/23
2023.05.25Branżowy Barometr EFL na II kwartał 2023 Już 3 na 4 firmy handlowe odczuwają negatywny wpływ inflacji na biznes
2023.05.25Develia rozpoczęła sprzedaż VI etapu osiedla Ceglana Park
2023.05.24Czy samochody na wodór zastąpią samochody elektryczne?
2023.05.24SAS otwiera laboratorium odpowiedzialnej AI i rozbudowuje zespół ds. etyki danych
2023.05.24Boom na mieszkania od deweloperów – a kredyty 2%
2023.05.24SAS zainwestuje miliard dolarów w rozwiązania branżowe napędzane sztuczną inteligencją Wieloletnia inwestycja będzie wspierać rozwój chmurowych narzędzi w wielu branżach
2023.05.24