

Play - wyniki finansowe za 2011
Wczoraj w Barcelonie operator Play pochwalił się swoimi wynikami finansowymi i sprzedażowymi. Na konferencji CEO Play Jorgen Bang - Jensen poinformował, że w na koniec roku operator miał ponad 7 milionów klientów - wzrost o 37% w porównaniu z rokiem 2010( 5.16 mln). W Polsce do Play należy 14% całego rynku.
Do ciekawszych informacji można zaliczyć także fakt, że klienci postpaid to 44% ogółu klientów sieci i było ich 3.12 mln, konsumenci prepaid to 3.96 mln. W 2011 roku Play miał także ponad 1 mln użytkowników Play Online oraz 0.53 mln klientów biznesowych (wzrost o 79% w porównaniu do 2010 roku).
Przychody w 2011 wyniosły 2.67 mld zł, czyli wzrosły o 33% w porównaniu z rokiem 2010 roku kiedy to wynosiły "zaledwie" 2.03 mld zł.
źródło: play/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





