Plus nagrodzony certyfikatem Socially Devoted
Socially Devoted to inicjatywa nagradzająca marki najbardziej dbające oklientów w mediach społecznościowych. Nagrody przyznawane są na podstawie analiz trzech obszarów jakości obsługi klienta:
- Chęć dialogu, objawiająca się tym, że marka traktuje swoją obecność w serwisach jako okazję do rozmowy z klientami oraz szansę na budowanie długotrwałych relacji.
- Bez odpowiedzi nie może pozostać więcej niż 35% pytań zadanych przez fanów.
- Szybkość reakcji i udzielania odpowiedzi na pytania klientów.
Na swoim fanpage’u Plus udzielił odpowiedzi na aż 95,7 % postów z zadanymi pytaniami. Operator jest także liderem pod względem czasu reakcji na aktywności facebookowiczów. Niezależnie od tego, czy użytkownik napisze post na fanpage’u o godzinie 7.00 czy 20.00 otrzyma odpowiedź operatora w ciągu maksymalnie dwóch godzin.
„Dostrzegamy potencjał w społeczności internetowej i wykorzystujemy każdą szansę na nawiązanie poprzez kanały mediów społecznościowych relacji z naszymi konsumentami. Organizując liczne konkursy oraz reagując na wszystkie aktywności fanów na profilu, pragniemy podkreślić istotną rolę klientów w budowaniu wizerunku naszej firmy. Poprzez komunikację na Facebooku staramy się sprowadzić biznes i rozrywkę do wspólnego mianownika."– mówi Katarzyna Kryda, kierownik projektu w Polkomtelu.
źródło: plusgsm/agdrtv24.pl