

Plus nagrodzony certyfikatem Socially Devoted
Socially Devoted to inicjatywa nagradzająca marki najbardziej dbające oklientów w mediach społecznościowych. Nagrody przyznawane są na podstawie analiz trzech obszarów jakości obsługi klienta:
- Chęć dialogu, objawiająca się tym, że marka traktuje swoją obecność w serwisach jako okazję do rozmowy z klientami oraz szansę na budowanie długotrwałych relacji.
- Bez odpowiedzi nie może pozostać więcej niż 35% pytań zadanych przez fanów.
- Szybkość reakcji i udzielania odpowiedzi na pytania klientów.
Na swoim fanpage’u Plus udzielił odpowiedzi na aż 95,7 % postów z zadanymi pytaniami. Operator jest także liderem pod względem czasu reakcji na aktywności facebookowiczów. Niezależnie od tego, czy użytkownik napisze post na fanpage’u o godzinie 7.00 czy 20.00 otrzyma odpowiedź operatora w ciągu maksymalnie dwóch godzin.
„Dostrzegamy potencjał w społeczności internetowej i wykorzystujemy każdą szansę na nawiązanie poprzez kanały mediów społecznościowych relacji z naszymi konsumentami. Organizując liczne konkursy oraz reagując na wszystkie aktywności fanów na profilu, pragniemy podkreślić istotną rolę klientów w budowaniu wizerunku naszej firmy. Poprzez komunikację na Facebooku staramy się sprowadzić biznes i rozrywkę do wspólnego mianownika."– mówi Katarzyna Kryda, kierownik projektu w Polkomtelu.
źródło: plusgsm/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13CEVA Logistics wzmacnia partnerstwo z Magneti Marelli Parts & Services
2025.05.13Zdrowe dziąsła, zdrowy organizm – świętuj Dzień Zdrowych Dziąseł. Zaznacz w kalendarzu 12 maja.
2025.05.09Grupa T2S w trosce o środowisko - Raport ESG 2024 -
2025.05.08Awanse w Avison Young w Polsce
2025.05.08Jak ograniczyć rotację pracowników w magazynach?
2025.05.08Rynek nieruchomości komercyjnych w Polsce. Raport Q1 2025
2025.05.07Peakside i Partners Group pozyskały 15 mln EUR finansowania od mBanku
2025.05.07Do Wilgi zaprasza na budowę
2025.05.07