informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Plus nagrodzony certyfikatem Socially Devoted

Plus nagrodzony certyfikatem Socially Devoted

Wiadomości / 2013.11.13

Socially Devoted to inicjatywa nagradzająca marki najbardziej dbające oklientów w mediach społecznościowych. Nagrody przyznawane są na podstawie analiz trzech obszarów jakości obsługi klienta:

  • Chęć dialogu, objawiająca się tym, że marka traktuje swoją obecność w serwisach jako okazję do rozmowy z klientami oraz szansę na budowanie długotrwałych relacji.
  • Bez odpowiedzi nie może pozostać więcej niż 35% pytań zadanych przez fanów.
  • Szybkość reakcji i udzielania odpowiedzi na pytania klientów.

Na swoim fanpage’u Plus udzielił odpowiedzi na aż 95,7 % postów z zadanymi pytaniami. Operator jest także liderem pod względem czasu reakcji na aktywności facebookowiczów. Niezależnie od tego, czy użytkownik napisze post na fanpage’u o godzinie 7.00 czy 20.00 otrzyma odpowiedź operatora w ciągu maksymalnie dwóch godzin.

„Dostrzegamy potencjał w społeczności internetowej i wykorzystujemy każdą szansę na nawiązanie poprzez kanały mediów społecznościowych relacji z naszymi konsumentami. Organizując liczne konkursy oraz reagując na wszystkie aktywności fanów na profilu, pragniemy podkreślić istotną rolę klientów w budowaniu wizerunku naszej firmy. Poprzez komunikację na Facebooku staramy się sprowadzić biznes i rozrywkę do wspólnego mianownika."– mówi Katarzyna Kryda, kierownik projektu w Polkomtelu.

źródło: plusgsm/agdrtv24.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe