

Polkomtel i Freebee nawiązało współpracę
Polkomtel został strategicznym partnerem Freebee, jednego z najbardziej dynamicznie rozwijających się startupów w Polsce. Dzięki temu Freebee stanie się jedną z najsilniejszych marek oferujących rozwiązania lojalnościowe na polskim rynku.
Freebee to startup oparty o technologie mobilne oraz kartę plastikową, który konsekwentnie zmienia oblicze programów lojalnościowych, wzbogacając je o regułę wzajemności. Razem z Freebee lokalne firmy tworzą własne, dostosowane do potrzeb Programy Wzajemnościowe, dzięki którym mogą budować autentyczną, partnerską relację ze swoimi klientami, realizując przy tym własne cele biznesowe. Dzięki Freebee klienci mogą szybko i wygodnie odbierać nagrody jakie lubią, związane z charakterem ich ulubionych miejsc, często niedostępne nigdzie indziej. Swoje Freebee prowadzi już prawie 500 miejsc z kilkunastu różnych branż (restauracje, sklepy, kawiarnie, księgarnie) – każde na własnych zasadach, ale zawsze w oparciu o ideę wzajemności, która oznacza partnerskie traktowanie klienta.
„Tradycyjne programy lojalnościowe nie budują relacji między marką a konsumentem. Klient ma dosyć ciułania punktów w nieskończoność, a przy zakupie 10. kawy niekoniecznie chce już tylko 11. gratis. Dlatego powstało Freebee." – mówi Michał Niemczycki, Wiceprezes Zarządu New Media Ventures Sp. z o.o. właściciela Freebee. – „Każdy program Freebee oparty jest na idei wzajemności, czyli budowany jest w taki sposób, aby relacje między klientem, a firmą były zrównoważone. Dotychczasowy model lojalnościowy zakłada, że to głównie klient jest lojalny wobec danej marki. Wzajemność, przeciwnie, opiera się na dwustronnej relacji, sprawiedliwej wymianie – klienci odwiedzają dane miejsca, spędzają w nich czas, robią zakupy, a firmy szybko odwzajemniają im się miłymi gestami i dopasowanymi nagrodami. Oznacza to, że w każdym programie Freebee nagrody muszą być w zasięgu ręki, związane z ofertą danego miejsca. Dbamy też o to, aby była choć jedna nagroda niestandardowa, relacyjna, która pozwala klientowi przeżyć unikalne doświadczenie związane z marką i wyrażające charakter danej firmy. Na przykład warszawska restauracja AIOLI daje możliwość skomponowania własnej pizzy – danie na tydzień zostaje umieszczone w menu, a jego pomysłodawca zarabia 1 zł od każdego zamówienia. W Księgarni Baczyńskiego klient może zostać bohaterem książki, a w Pizzerii Don Corleone w Kwidzynie być obsługiwanym w pierwszej kolejności, niczym prawdziwy szef mafii."
źródło: polkomtel/ib.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





