

Polskie filtry na największych targach uzdatniania wody
Tegoroczna 24 edycja Aquatech odbywała się w tym roku w dniach 5-8 listopada w czasie Światowego Tygodnia Wody. Na 24 000 m2 powierzchni wystawowej zgromadziło się 750 wystawców. Ich stoiska odwiedziło blisko 20 tysięcy gości z całego świata.
"Zaprezentowaliśmy nasze nowości: nowoczesne korpusy WFW „EMI” i poczwórne zestawy podzlewozmywakowe – mówi Urszula Czechowicz-Górna, Prezes firmy UST-M. – Sporym zainteresowaniem cieszył się zmiękczacz kompaktowy „Niebieskie Źródła”, nazwany tak na cześć naszego regionalnego rezerwatu przyrody. Wyposażony został w elektroniczną głowicę czasowo-objętościową, która sprawia, że urządzenie pracuje bezobsługowo" – dodaje.
Obecność na targach to jednak nie tylko okazja do zaprezentowania swoich produktów szerszej publiczności i nawiązania nowych relacji handlowych. Aquatech to także miejsce wymiany pomysłów i doświadczeń, złapania w żagle wiatru innowacyjności. – Nasze stoisko cieszyło się dużą popularnością, nawiązaliśmy także nowe, ciekawe kontakty – komentuje Joanna Krześlak, Dyrektor Handlowy UST-M, reprezentująca firmę na targach. – Nasi przedstawiciele podczas targów mieli okazję do analizowania trendów na rynku. Jesteśmy pewni, że pozyskaną w ten sposób wiedzę przekujemy na kolejne innowacje w naszej firmie Ponadto jesteśmy dumni z tego, że poprzez udział w takich wydarzeniach UST-M staje się ambasadorem tworzyw sztucznych z Polski na całym świecie – podsumowuje Joanna Krześlak.
źródło: ust-m/ib.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





