

Prestigio - dobre wynik sprzedaży w Q2 2012
Marka Prestigio ogłosiła, że drugi kwartał 2012 przyniósł najlepszy wynik sprzedażowy w niemal dziesięcioletniej historii marki na rynku globalnym. Zysk osiągnięty na wszystkich rynkach wyniósł dokładnie 19,696,859 dolarów amerykańskich.
Ogółem podczas drugiego kwartału na całym świecie sprzedano ponad 260 000 urządzeń Prestigio.
[[[zdjecie,7162,prawa]]] "Cieszy nas stały wzrost zainteresowania urządzeniami marki Prestigio, ponieważ oznacza on potwierdzenie przyjętej koncepcji, według której dostarczamy użytkownikom dobrej klasy urządzenia w optymalnych cenach. Również na polskim rynku obserwujemy dynamiczny wzrost sprzedaży, głównie w segmencie tabletów, czytników e-booków oraz nawigacji samochodowych" - podsumowuje Marcin Harasim, prezes zarządu firmy Asbis Sp. z o. o., która jest właścicielem marki Prestigio.
Kluczowym miesiącem okazał się czerwiec przynoszący firmie globalny zysk rzędu $ 7,019,970. Niewątpliwie do tego wyniku przyczynił się nadchodzący okres urlopowy, gdy użytkownicy masowo zaopatrywali się w nawigacje GPS oraz coraz bardziej popularne wideo rejestratory samochodowe. Obie gamy produktów, obok tabletów z serii MultiPad, są najchętniej kupowanymi urządzeniami z bogatej oferty marki. W drugim kwartale sprzedano aż 15 000 rejestratorów Prestigio z serii RoadRunner, za kwotę miliona dolarów.
źródło: prestigio/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





