

Dariusz Rylski
Prestigio osiągnęło pułap miliona sprzedanych tabletów
Firma Prestigio, światowy producent prestiżowych urządzeń i akcesoriów komputerowych ogłosiła, że osiągnęła liczbę miliona sprzedanych tabletów. Prestigio obecne na rynku tabletów od dwóch lat dostarcza kompleksowe portfolio urządzeń o przekątnej ekranu od 7 do 10.1 cala.
Według danych spółki, milionowym produktem sprzedanym w regionie Middle East, obsługiwanym przez lokalną siedzibę Prestigio, był model MultiPad 7.0 Prime Plus. Prestigio wzbogaciło swoją ofertę o funkcjonalne tablety dwa lata temu, aby sprostać rosnącym wymaganiom klientów w tym segmencie. Wyniki mówią same za siebie - w krótkim okresie udało się odpowiedzieć na zapotrzebowanie tak dużej liczby użytkowników. Udział marki na rynku tabletów internetowych stale rośnie z miesiąca na miesiąc.
[[[zdjecie,10887,prawa]]]W ciągu ostatnich dwóch lat Prestigio MultiPad 8.0 PRO DUO stał się najchętniej kupowanym modelem z bogatej oferty marki. Urządzenie, oparte na systemie Android 4.1 charakteryzuje się stylowym designem smukłej konstrukcji. Neutralne, ale rozpoznawalne wzornictwo nadaje urządzeniu elegancji. Prestigio w trosce o swoich klientów do każdego tabletu z linii MultiPad dodaje szykowne etui, zabezpieczając przy tym urządzenie np. podczas podróży
Kolejna powodem do dumy są dobre marcowe wyniki oddziału Prestigio w Serbii. Według raportu GfK, marka osiągnęła 41% udział na tamtejszym rynku tabletów multimedialnych w marcu bieżącego roku. Ten sam raport podaje, że Prestigio na polskim rynku ma 7% udział w segmencie tabletów.
- Prestigio oferuje tablety internetowe we wszystkich popularnych rozmiarach od 7 do 10.1 cala, co czyni firmę atrakcyjną dla klientów o różnorodnych wymaganiach. Okres 2 lat, w którym udało się sprzedać tak znaczną ilość urządzeń tabletowych pozwala nam optymistycznie patrzeć w przyszłość - mówi Dariusz Rylski, Product Manager marki Prestigio.
Prestigio to nie tylko optymalna konfiguracja sprzętowa, ale cała gama rozwiązań, które użytkownik otrzymuje w pakiecie z urządzeniem. Aktualizacje oprogramowania za pomocą funkcji OTA czy unikatowy NASP (New Application Service Prestigio), za pomocą których każdy MultiPad jest zawsze up to date. Użytkownik otrzymuje monit o dostępnych nowych wersjach programów i aplikacji. Aktualizacja przebiega bezprzewodowo, za pomocą jednego kliknięcia. Pobrany pakiet instalowany jest automatycznie.
Prestigio niedawno obchodziło dziesięciolecie istnienia, co jest wynikiem zaufania klientów do firmy. Marka obecna jest w 70 krajach na całym świecie, kojarzy się z eleganckim, prestiżowym designem i optymalną funkcjonalnością urządzeń i akcesoriów. Stylistyka produktów kreowana jest przez europejskich projektantów, dlatego użytkownicy mogą obcować z przemyślanym i eleganckim wzornictwem
Najnowsze aktualności
Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16Redukcja hałasu w przemyśle
2025.05.16IFS wybiera technologię lokalizacji firmy TomTom, aby ulepszyć swoje usługi
2025.05.15Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane
2025.05.14Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14Girteka przyspiesza rozwój warszawskiego biura i usług spedycji drogowej
2025.05.13DXC udostępnia rozwiązanie SaaS dla ubezpieczeń w AWS Marketplace
2025.05.13