

Prestigio rusza z gwarancyjnym systemem door-to-door
Sposób realizacji naprawy urządzenia nazywany skrótowo door-to-door polega na przesłaniu pocztą kurierską uszkodzonego sprzętu do serwisu firmy Prestigio, następnie naprawione urządzenie wraca przesyłką kurierską do właściciela na koszt serwisu, dzięki czemu klient bez wychodzenia z domu i ponoszenia kosztów otrzymuje sprawny produkt. Warto podkreślić, że usługa jest w całości darmowa, od rejestracji w systemie RMA, nadania paczki kurierskiej po serwisowanie i odbiór urządzenia.
W trosce o oszczędność czasu spędzonego w serwisie wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów oferując bezpłatną usługę door-to-door. Zależy nam na komforcie oraz satysfakcji klientów, dlatego serwisowanie wykonywane jest przez firmę FixIT mającą wieloletnie doświadczenie w branży IT – mówi Grzegorz Kiszka, Kierownik Serwisu w firmie Asbis.
źródło: prestigio/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Podwójna nagroda dla Olivia Home podczas Baltic Sea Region Real Estate Awards 2025
2025.05.21W oczekiwaniu na obniżkę stóp kapitalizacji, MLP Group w 1Q’25 znacznie zwiększa EBITDA i przepływy pieniężne
2025.05.20Tylko 5 proc. firm handlowych prognozuje wzrost przychodów, a 23 proc. obawia się ich spadku
2025.05.20Klinika Optegra rusza z wyjątkowym konkursem – stwórz projekt ściany, który przyciąga wzrok!
2025.05.19Sektor biurowy w miastach regionalnych Q1 2025
2025.05.19MLP Group rozpoczęło budowę drugiej inwestycji w regionie Berlina
2025.05.19PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16