Prestigio rusza z gwarancyjnym systemem door-to-door
Sposób realizacji naprawy urządzenia nazywany skrótowo door-to-door polega na przesłaniu pocztą kurierską uszkodzonego sprzętu do serwisu firmy Prestigio, następnie naprawione urządzenie wraca przesyłką kurierską do właściciela na koszt serwisu, dzięki czemu klient bez wychodzenia z domu i ponoszenia kosztów otrzymuje sprawny produkt. Warto podkreślić, że usługa jest w całości darmowa, od rejestracji w systemie RMA, nadania paczki kurierskiej po serwisowanie i odbiór urządzenia.
W trosce o oszczędność czasu spędzonego w serwisie wychodzimy naprzeciw potrzebom naszych klientów oferując bezpłatną usługę door-to-door. Zależy nam na komforcie oraz satysfakcji klientów, dlatego serwisowanie wykonywane jest przez firmę FixIT mającą wieloletnie doświadczenie w branży IT – mówi Grzegorz Kiszka, Kierownik Serwisu w firmie Asbis.
źródło: prestigio/informacjebranżowe.pl