informacje branżowe - twitterinformacje branżowe - facebook
Prestiżowa nagroda dla PGE Obrót S.A.
Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.

Prestiżowa nagroda dla PGE Obrót S.A.

Wiadomości / 2014.01.10

Dziękujemy Klientom za to, że dostrzegają nasze starania, czyli m.in. to, że ciągle wprowadzamy przyjazne dla nich rozwiązania. Przyznanie nam godła „Firma Przyjazna Klientowi” nie jest wynikiem przypadku. My najpierw pytamy naszego Klienta o to, jakie są jego oczekiwania, a potem robimy wszystko, aby oczekiwania te spełnić – mówi Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.

Mecenasem Programu Firma Przyjazna Klientowi jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Honorowy Patronat nad Programem objęło Ministerstwo Gospodarki. Godło Firma Przyjazna Klientowi rozpoznawalne jest przez 6,8 milionów Polaków. Niezależne badanie przeprowadzone wśród Klientów realizowane jest przy użyciu standaryzowanego kwestionariusza badającego cztery obszary: zadowolenie Klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi, prawdopodobieństwo rekomendacji.

W PGE Obrót S.A. ankietowani byli zarówno klienci indywidualni jak i korporacyjni. Badania przeprowadzono w wybranych Biurach Obsługi Klienta (ankiety) oraz drogą telefoniczną. W sumie ankieterzy zapoznali się z opinią ok 1000 Klientów PGE Obrót S.A.

źródło: pge/ib.pl

informacje branżowe
MAPA STRONY
NASZE SERWISY
  • agdrtv24
  • pięknydom24
  • informacje branżowe