

Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.
Prestiżowa nagroda dla PGE Obrót S.A.
Dziękujemy Klientom za to, że dostrzegają nasze starania, czyli m.in. to, że ciągle wprowadzamy przyjazne dla nich rozwiązania. Przyznanie nam godła „Firma Przyjazna Klientowi” nie jest wynikiem przypadku. My najpierw pytamy naszego Klienta o to, jakie są jego oczekiwania, a potem robimy wszystko, aby oczekiwania te spełnić – mówi Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.
Mecenasem Programu Firma Przyjazna Klientowi jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Honorowy Patronat nad Programem objęło Ministerstwo Gospodarki. Godło Firma Przyjazna Klientowi rozpoznawalne jest przez 6,8 milionów Polaków. Niezależne badanie przeprowadzone wśród Klientów realizowane jest przy użyciu standaryzowanego kwestionariusza badającego cztery obszary: zadowolenie Klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi, prawdopodobieństwo rekomendacji.
W PGE Obrót S.A. ankietowani byli zarówno klienci indywidualni jak i korporacyjni. Badania przeprowadzono w wybranych Biurach Obsługi Klienta (ankiety) oraz drogą telefoniczną. W sumie ankieterzy zapoznali się z opinią ok 1000 Klientów PGE Obrót S.A.
źródło: pge/ib.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





