

Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.
Prestiżowa nagroda dla PGE Obrót S.A.
Dziękujemy Klientom za to, że dostrzegają nasze starania, czyli m.in. to, że ciągle wprowadzamy przyjazne dla nich rozwiązania. Przyznanie nam godła „Firma Przyjazna Klientowi” nie jest wynikiem przypadku. My najpierw pytamy naszego Klienta o to, jakie są jego oczekiwania, a potem robimy wszystko, aby oczekiwania te spełnić – mówi Marlena Skrzydłowska, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta PGE Obrót S.A.
Mecenasem Programu Firma Przyjazna Klientowi jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Honorowy Patronat nad Programem objęło Ministerstwo Gospodarki. Godło Firma Przyjazna Klientowi rozpoznawalne jest przez 6,8 milionów Polaków. Niezależne badanie przeprowadzone wśród Klientów realizowane jest przy użyciu standaryzowanego kwestionariusza badającego cztery obszary: zadowolenie Klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi, prawdopodobieństwo rekomendacji.
W PGE Obrót S.A. ankietowani byli zarówno klienci indywidualni jak i korporacyjni. Badania przeprowadzono w wybranych Biurach Obsługi Klienta (ankiety) oraz drogą telefoniczną. W sumie ankieterzy zapoznali się z opinią ok 1000 Klientów PGE Obrót S.A.
źródło: pge/ib.pl
Najnowsze aktualności
Jagoda Palider nową Chief People Officer w Girtece – polska menadżerka odpowiada za rozwój strategii personalnej Grupy
2025.03.10Eksperci od wzroku bliżej pacjentów – nowa klinika Optegra już w Warszawie
2025.03.07Zdaniem 76 proc. polskich przedsiębiorczyń rotacja pracowników utrudnia rozwój firmy i zespołu
2025.03.06Synergia ciepła z centr danych – nowym źródłem grzewczym w Polsce
2025.03.06WSiP zakotwicza w warszawskim budynku Equator II
2025.03.05Exide Technologies i zespół LIQUI MOLY Dynavolt Intact GP wzmacniają współpracę na następne 3 lata
2025.03.05Reduta wzmacnia tenant mix – nowe otwarcia przyciągają klientów i marki
2025.03.05Nowy dyrektor sprzedaży w grupie Freedom
2025.03.04Fabryka Mebli AKORD wynajmuje 21,8 tys. m² w MLP Teresin
2025.03.04