

ROCKWOOL zainwestował w Polsce kolejne 100 mln
Dobiegła końca rozbudowa fabryki firmy ROCKWOOL, producenta izolacji ze skalnej wełny mineralnej. Powstała za blisko 100 mln zł linia do produkcji sufitów podwieszanych oznacza ekspansję marki, oraz dalszy wzrost zatrudnienia w Cigacicach. Na nowych stanowiskach znalazło pracę blisko 100 osób.
Nowa linia ma obsłużyć rosnące zapotrzebowanie na produkowane w Cigacicach od 2003 sufity podwieszane Rockfon, których głównym zastosowaniem jest poprawa akustyki pomieszczeń. Wytwarzane nad Wisłą sufity wykorzystywane są na całym świecie, m.in. w biurowcach, szkołach, centrach handlowych. Polskie zakłady ROCKWOOL są jednymi z najnowocześniejszych i właśnie z nimi wiązane są najbardziej ambitne plany duńskiego inwestora. – O zlokalizowaniu produkcji w Polsce zdecydował potencjał fabryki, świetna jakość półproduktów i gotowych wyrobów, jak i doświadczenie kadry – wyjaśnia Andrzej Kielar, Prezes ROCKWOOL Polska. Linia stanęła w specjalnie zaprojektowanej, dwukondygnacyjnej hali o powierzchni 14 tysięcy metrów kwadratowych.
W tym roku ROCKWOOL obchodzi 20-lecie swojej obecności w Polsce. Przez ten okres Grupa zainwestowała w naszym kraju ponad 1.000.000.000 złotych, zatrudniając w obydwu fabrykach, w Cigacicach i Małkini, ponad 1000 osób. Dodatkowo w samych Cigacicach z firmą współpracuje około 50 miejscowych firm.
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





