

Rok paczkomatów w Agito.pl
Klienci sklepu internetowego Agito.pl już od roku mogą odbierać swoje zamówienia w paczkomatach InPost. To wygodne i szybkie rozwiązanie docenia coraz więcej Klientów sklepu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, świętujemy pierwszą rocznicę poprzez akcję darmowej dostawy.
„Jesteśmy sklepem, który wyznacza standardy na polskim rynku sklepów internetowych. Stawiamy na najwyższą jakość usług i nieustannie doskonalimy naszą ofertę. Słuchamy tego, co mówią nasi Klienci, dlatego rok temu nawiązaliśmy współpracę z firmą InPost.” - mówi Maciej Piotrowski, dyrektor marketingu Agito.pl. „Przez niemal rok, aż 15 proc. naszych Klientów skorzystało z takiej formy odbioru zamówienia. Odsetek ten stale rośnie, ponieważ duża część Klientów lubi samemu wybierać czas i miejsce odbioru zakupów.” - dodaje.
Akcja bezpłatnej dostawy do paczkomatów InPost potrwa przez cały luty. Wszystkie przesyłki zamawiane do paczkomatów można śledzić na stronie paczkomaty.pl. Jak działa odbiór zamówionego towaru z paczkomatu? Klient, jeszcze przed zakończeniem zakupów wybiera paczkomat, w którem będzie chciał odebrać zakupione towary. Następnie, poprzez SMSa i drogą mailową, otrzymuje numer paczki, a gdy jest ona gotowa do obioru – specjalny kod służący do weryfikacji. Aby odebrać zamówienie, należy wprowadzić numer telefonu i kod zabezpieczający na klawiaturze wskazanego wcześniej paczkomatu. Właściwa skrytka otworzy się i umożliwi dostęp do zamówionej paczki.
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





