

fot.b2c
Również Twitter ruszył z reklamami
W czwartek oficjalnie Twitter uruchomił usługę, która umożliwia małym firmom zakup i umieszczenie reklamy na internetowej platformie wiadomości. Twitter, który od dawna już szuka sposobu, aby "rozwinąć skrzydła" w na rynku reklamy, liczy że nowa usługa choć częściowo odpowie na pytania o długoterminową strategię biznesową. Twitter liczy również na znaczne zwiększenie przychodów z reklam w niedalekiej przyszłości.
Oficjalnie uruchomiona usługa ograniczona jest do sprzedawców i reklamodawców, którzy używają kart American Express. Twitter otworzy usługi dla innych posiadaczy kart w najbliższych miesiącach. Założony w 2007 roku w San Francisco Twitter posiada już ponad 100 milionów aktywnych użytkowników i wyceniany jest na ponad 8 miliardów dolarów - tak więc wydaje się tylko kwestią czasu, kiedy zobaczymy Twittera na giełdzie.
źródło: reuters/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
TomTom i Alteryx zacieśniają partnerstwo dzięki nowej ofercie Location Intelligence
2023.05.25IT – idealna branża dla mam?
2023.05.25GRUPA LENOVO: WYNIKI FINANSOWE ZA CAŁY ROK 2022/23
2023.05.25Branżowy Barometr EFL na II kwartał 2023 Już 3 na 4 firmy handlowe odczuwają negatywny wpływ inflacji na biznes
2023.05.25Develia rozpoczęła sprzedaż VI etapu osiedla Ceglana Park
2023.05.24Czy samochody na wodór zastąpią samochody elektryczne?
2023.05.24SAS otwiera laboratorium odpowiedzialnej AI i rozbudowuje zespół ds. etyki danych
2023.05.24Boom na mieszkania od deweloperów – a kredyty 2%
2023.05.24SAS zainwestuje miliard dolarów w rozwiązania branżowe napędzane sztuczną inteligencją Wieloletnia inwestycja będzie wspierać rozwój chmurowych narzędzi w wielu branżach
2023.05.24