

fot.b2c
Również Twitter ruszył z reklamami
W czwartek oficjalnie Twitter uruchomił usługę, która umożliwia małym firmom zakup i umieszczenie reklamy na internetowej platformie wiadomości. Twitter, który od dawna już szuka sposobu, aby "rozwinąć skrzydła" w na rynku reklamy, liczy że nowa usługa choć częściowo odpowie na pytania o długoterminową strategię biznesową. Twitter liczy również na znaczne zwiększenie przychodów z reklam w niedalekiej przyszłości.
Oficjalnie uruchomiona usługa ograniczona jest do sprzedawców i reklamodawców, którzy używają kart American Express. Twitter otworzy usługi dla innych posiadaczy kart w najbliższych miesiącach. Założony w 2007 roku w San Francisco Twitter posiada już ponad 100 milionów aktywnych użytkowników i wyceniany jest na ponad 8 miliardów dolarów - tak więc wydaje się tylko kwestią czasu, kiedy zobaczymy Twittera na giełdzie.
źródło: reuters/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





