![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Również Twitter ruszył z reklamami](/uploads/nowosci/zdjecie/d/c5d9bbdf831ee93f3dbfe20956440bd1a195f430.jpeg)
fot.b2c
Również Twitter ruszył z reklamami
W czwartek oficjalnie Twitter uruchomił usługę, która umożliwia małym firmom zakup i umieszczenie reklamy na internetowej platformie wiadomości. Twitter, który od dawna już szuka sposobu, aby "rozwinąć skrzydła" w na rynku reklamy, liczy że nowa usługa choć częściowo odpowie na pytania o długoterminową strategię biznesową. Twitter liczy również na znaczne zwiększenie przychodów z reklam w niedalekiej przyszłości.
Oficjalnie uruchomiona usługa ograniczona jest do sprzedawców i reklamodawców, którzy używają kart American Express. Twitter otworzy usługi dla innych posiadaczy kart w najbliższych miesiącach. Założony w 2007 roku w San Francisco Twitter posiada już ponad 100 milionów aktywnych użytkowników i wyceniany jest na ponad 8 miliardów dolarów - tak więc wydaje się tylko kwestią czasu, kiedy zobaczymy Twittera na giełdzie.
źródło: reuters/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)