

fot.b2c
Również Twitter ruszył z reklamami
W czwartek oficjalnie Twitter uruchomił usługę, która umożliwia małym firmom zakup i umieszczenie reklamy na internetowej platformie wiadomości. Twitter, który od dawna już szuka sposobu, aby "rozwinąć skrzydła" w na rynku reklamy, liczy że nowa usługa choć częściowo odpowie na pytania o długoterminową strategię biznesową. Twitter liczy również na znaczne zwiększenie przychodów z reklam w niedalekiej przyszłości.
Oficjalnie uruchomiona usługa ograniczona jest do sprzedawców i reklamodawców, którzy używają kart American Express. Twitter otworzy usługi dla innych posiadaczy kart w najbliższych miesiącach. Założony w 2007 roku w San Francisco Twitter posiada już ponad 100 milionów aktywnych użytkowników i wyceniany jest na ponad 8 miliardów dolarów - tak więc wydaje się tylko kwestią czasu, kiedy zobaczymy Twittera na giełdzie.
źródło: reuters/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Wracają dobrze znane targi Automechanika we Frankfurcie, a wraz z nimi PETRONAS z nową ofertą w rytmie sustainable
2022.08.10Już blisko 70 proc. z nas ma w domu wydzieloną odpowiednią przestrzeń do spotkań online. Badanie ClickMeeting
2022.08.09Biurowce na rynkach regionalnych z wyjątkowym wzięciem
2022.08.09Hotelarze i restauratorzy szykują się na słabszy sezon wakacyjny niż rok temu. Tylko 28% z nich liczy na wzrost ilości gości i zamówień
2022.08.09NGK SPARK PLUG ZMIENIA NAZWĘ FIRMY NA NITERRA
2022.08.09EMBIO – SFINALIZOWAŁA PRODUKT DO SZYBKIEJ DIAGNOSTYKI BAKTERI
2022.08.08Marka Hama z nagrodą Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii Stacje pogody
2022.08.08Olivia z maksymalnym wynikiem certyfikacji Well na bis
2022.08.08Antybakteryjne przyciski Schneider Electric odpowiedzią na oczekiwania przemysłu
2022.08.08