![informacje branżowe](/images/ib/logo.png)
![Ruszył Telemaster - nowy Program Partnerski AB S.A. na akcesoria GSM](/uploads/nowosci/zdjecie/d/f61e26db49196572a3edb1a3c2d6b8b7877e67a6.jpeg)
Ruszył Telemaster - nowy Program Partnerski AB S.A. na akcesoria GSM
Od początku lutego klienci AB S.A. z sektora MŚP mogą korzystać z nowego Programu Partnerskiego Telemaster. Jego uczestnicy otrzymają kwartalnie nawet 1 lub 2 proc. zwrotu za obrót akcesoriami GSM wybranych producentów. Dodatkowo, mogą liczyć na bonusy w postaci m.in. promocji, szkoleń oraz udziału w kampaniach reklamowych, organizowanych przez producentów.
Każdy partner spółki AB S.A., biorący w Programie Telemaster, otrzymuje taki sam kwartalny target na sprzedaż akcesoriów GSM. Za wszystkie zakupy przyznawane są punkty, których ilość zależna jest od ceny produktu. Partner może liczyć odpowiednio zwrot na 1 i 2 proc. obrotu do zwrotu. Uczestnicy Programu otrzymają również m.in. autoryzowany certyfikat TeleMaster AB, opiekę ze strony managerów AB oraz vendorów, a także będą mogli uczestniczyć w szkoleniach produktowych i kampaniach reklamowych, kierowanych do klientów końcowych. Dodatkowo, uzyskają pierwszeństwo w otrzymywaniu informacji o nowościach oraz wyprzedażach towarów, jak i możliwość zapisania się na przedpremierowe zakupy. Telemaster pozwoli również na udział partnerów w dedykowanych promocjach na akcesoria GSM. Również producenci współpracujący z AB będą odnosić korzyści z udziału w Programie. Zakłada się bowiem, że oferowany przez nich sprzęt będzie chętniej zamawiany przez resellerów. Dodatkowo, producent otrzyma możliwość prowadzenia bardziej efektywnych działań reklamowych do klienta końcowego we współpracy z partnerami AB. Aktualnie w Programie Telemaster uczestniczą tacy producenci jak: Qiotti, Jabra, Belkin, HTC, Samsung oraz Plantronics.
„Wraz ze wzrostem zainteresowania konsumentów urządzeniami mobilnymi, zwiększa się popyt na dodatki do nich. Dzięki Programowi Telemaster, oferta akcesoriów GSM naszych partnerów będzie szersza oraz bardziej atrakcyjna. Wierzymy, że przedsięwzięcie to przyniesie wiele korzyści zarówno partnerom jak i producentom. Dlatego też już teraz planujemy rozwój Programu w oparciu
o mechanizmy z zakresu np. social media” – mówi Zbigniew Mądry, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu AB S.A.
Klienci AB S.A. mogą rejestrować się do Programu Telemaster korzystając z loginu i hasła, którego używają w systemie www.abonline.pl.
źródło: ab/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Co czwarta firma transportowa i logistyczna planuje większe inwestycje
2024.07.24Inflacja już niestraszna firmom. Obawia się jej dwa razy mniej firm niż rok temu
2024.07.233 najczęstsze przyczyny wypadków w miejscu pracy - jak im zapobiegać?
2024.07.23Nikolay Pargov dołącza do Girteki jako nowy dyrektor operacyjny
2024.07.23PRS w Polsce – na jakich planach miejscowych budowane są te projekty? Jakie ma to konsekwencje inwestycyjne i techniczne?
2024.07.22Przy gdańskiej szkole powstało pierwsze w Polsce centrum badawczo-rozwojowe. 210 uczniów już odbyło w nim staże.
2024.07.22Warszawa okiem dewelopera – dlaczego warto tam kupić mieszkanie
2024.07.22Zrównoważony transport – gwałtowny hamulec w branży taxi?
2024.07.22Przewoźnik czy kurier – które zlecenia aplikacyjne bardziej się opłacają?
2024.07.22![informacje branżowe](/images/logo/w_ib.png)