

Ruszyła kolejna odsłona kampanii IKEA ''Daj spokój - dom to frajda'' (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii IKEA „Daj spokój – dom to frajda” prowadzonej przez firmę od sierpnia 2013 roku. Tym razem tematem przewodnim jest komfortowy i odprężający sen, który umożliwiają oferowane przez IKEA rozwiązania do sypialni – łóżka, materace i pościele.
„O tym, jak ważny jest dobry, zdrowy sen, nie trzeba nikogo przekonywać. W IKEA oferujemy szereg rozwiązań, które zapewnią komfort i wygodę w każdej sypialni, nawet jeśli dzieci będą chciały spędzić noc w naszym łóżku” – powiedział Bartłomiej Dyliński, manager IKEA ds. komunikacji zewnętrznej. „Na dobry początek oferujemy naszym klientom 10% zniżki na wszystkie materace. Promocja potrwa do 30 marca” – dodał Bartłomiej Dyliński.
Kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, Internet, prasę oraz komunikację wewnątrz sklepów. Kreacje przygotowała agencja JWT Warszawa. Spot wyreżyserował Henrik Kindgren. Za jego produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Tango, a za postprodukcję – Lunapark. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC Global, a działaniami w sieci – agencje K2 i Kalicińscy.com.
źródło: ikea/informcjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
PETRONAS Lubricants International i IVECO wprowadzają na rynek wspólną linię produktów Tutela dla pojazdów użytkowych
2025.05.17Drukarki i cyberbezpieczeństwo. Europejscy pracownicy biurowi lekceważą zagrożenia.
2025.05.16Biura mają coraz większe wzięcie
2025.05.16Redukcja hałasu w przemyśle
2025.05.16IFS wybiera technologię lokalizacji firmy TomTom, aby ulepszyć swoje usługi
2025.05.15Kobiety przed założeniem własnej firmy powstrzymuje sytuacja rodzinna, a mężczyzn – stan zdrowia. Nowe dane
2025.05.14Już w maju kluczowe wydarzenie dla branży geoinformacyjnej – Kongres GIS 2025 „Dotknij przestrzeni”.
2025.05.14Telefon wciąż na pierwszym miejscu w obsłudze klienta
2025.05.14Rolnicy wracają do inwestycji: w I kwartale leasing maszyn wzrósł o 27% r/r
2025.05.14