

Ruszyła kolejna odsłona kampanii IKEA ''Daj spokój - dom to frajda'' (wideo)
Ruszyła kolejna odsłona kampanii IKEA „Daj spokój – dom to frajda” prowadzonej przez firmę od sierpnia 2013 roku. Tym razem tematem przewodnim jest komfortowy i odprężający sen, który umożliwiają oferowane przez IKEA rozwiązania do sypialni – łóżka, materace i pościele.
„O tym, jak ważny jest dobry, zdrowy sen, nie trzeba nikogo przekonywać. W IKEA oferujemy szereg rozwiązań, które zapewnią komfort i wygodę w każdej sypialni, nawet jeśli dzieci będą chciały spędzić noc w naszym łóżku” – powiedział Bartłomiej Dyliński, manager IKEA ds. komunikacji zewnętrznej. „Na dobry początek oferujemy naszym klientom 10% zniżki na wszystkie materace. Promocja potrwa do 30 marca” – dodał Bartłomiej Dyliński.
Kampania obejmuje ogólnopolskie stacje telewizyjne, Internet, prasę oraz komunikację wewnątrz sklepów. Kreacje przygotowała agencja JWT Warszawa. Spot wyreżyserował Henrik Kindgren. Za jego produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Tango, a za postprodukcję – Lunapark. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC Global, a działaniami w sieci – agencje K2 i Kalicińscy.com.
źródło: ikea/informcjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Coraz większe znacznie sztucznej inteligencji w motoryzacji i transporcie – RAPORT EFL
2023.09.29KOMSA Polska wyłącznym dystrybutorem Mitel w Europie Środkowo-Wschodniej
2023.09.28Inwestycja Via Flora na Chełmie z nową drogą
2023.09.28Nowe pokolenie wchodzi na rynek nieruchomości – jak chcą mieszkać młodzi?
2023.09.28Girteka o wyzwaniach i przyszłości chłodniczego transportu drogowego na przykładzie łososi
2023.09.28Branżowy Barometr EFL na III kwartał 2023 Więcej firm transportowych prognozuje większe przychody i inwestycje. W planach przeszkodzić może inflacja
2023.09.28Kraków zwiększa zasoby biurowe najszybciej w regionach
2023.09.27Prezydent podpisał ustawę wprowadzającą system kaucyjny. Przed Polakami duże zmiany
2023.09.27Wyścig by Tomasz Marczyński 2023 dociera do mety
2023.09.27