

Ruszyła nowa kampania marki Siemens
Kawa na światowym poziomie – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania marki Sie-mens. Celem działań jest promocja nowego ekspresu Siemens EQ.8, który wyróżnia się dynamicznym wyglądem i nowoczesną technologią zaparzania kawy. Za strategię, krea-cję oraz realizację działań odpowiada agencja INSIGNIA.
Agencja INSIGNIA przygotowała koncepcję strategiczną i kreację oraz jest odpowiedzialna za egzekucję działań akcji „8 smaków kawy”. W ramach kampanii agencja zainicjowała także wspólne działania marki Siemens z siecią luksusowych hoteli Marriott. Kampania prowadzona jest w oparciu o serwis http://8smakowkawy.pl/, za pośrednictwem którego konsumenci mogą poznać osiem funkcji nowego ekspresu Siemens EQ.8, m.in. aroma-Intense, wzmacniającą aromat kawy, czy individualCoffee System, zapamiętującą parametry ulubionego napoju dla sześciu użytkowników urządzenia. Jednak najciekawszym elementem akcji, który z pewnością zainteresuje internautów, jest konkurs, w którym użytkownicy mogą wygrać podróż do jednej z czterech europejskich stolic kawy. Na potrzeby kampanii sieć hote-li Marriott otworzy dla laureatów apartamenty EQ.8 wyposażone w najnowszy model ekspre-sów Siemens. Każda edycja konkursu poprzedzona jest mini-konkursem na fan page’u Sie-mens Home Polska (http://facebook.com/SiemensHomePolska), w którym internauci zgadują, w którym mieście otwiera się apartament EQ.8.
Jak podkreśla Hanna Stajuda-Ratajczak, Senior Brand Manager w BSH Sprzęt Gospodar-stwa Domowego, założeniem akcji jest zapoznanie konsumentów z unikalnymi funkcjami i wyjątkowym designem ekspresów EQ.8. – Zależy nam na budowaniu lifestyle’owego i ele-ganckiego wizerunku. Dlatego też akcja promocyjna została oparta o europejskie metropolie i współpracę z siecią luksusowych hoteli – mówi Hanna Stajuda-Ratajczak.
źródło: siemens/ib.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





