

Samsung pierwszym reklamodawcą Skype w Polsce
Samsung jest pierwszą firmą w Polsce, która zamieściła swoją reklamę w serwisie Skype. W jednym z najpopularniejszych komunikatorów internetowych na świecie pojawiła się kampania Samsung Galaxy Note. Kampania Samsung w serwie Skype ma na celu przedstawienie korzyści, jakie niesie ze sobą korzystanie z komunikatora za pośrednictwem Samsung Galaxy Note. Duży i wyrazisty ekran pozwala prowadzić rozmowy przez Skype w wygodny sposób, a mobilność urządzenia na komunikację w dowolnej lokalizacji i czasie.
Polska znalazła się wśród 10 nowych rynków, na których Skype udostępnił reklamę w swojej aplikacji. W Polsce z komunikatora korzysta 21,7% internautów co daje 4,1 mln użytkowników*. Wyłącznym partnerem firmy sprzedającym reklamy w komunikatorze jest Agora.
* Megapanel PBI, listopad 2011
źródło: samsung/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
Wracają dobrze znane targi Automechanika we Frankfurcie, a wraz z nimi PETRONAS z nową ofertą w rytmie sustainable
2022.08.10Już blisko 70 proc. z nas ma w domu wydzieloną odpowiednią przestrzeń do spotkań online. Badanie ClickMeeting
2022.08.09Biurowce na rynkach regionalnych z wyjątkowym wzięciem
2022.08.09Hotelarze i restauratorzy szykują się na słabszy sezon wakacyjny niż rok temu. Tylko 28% z nich liczy na wzrost ilości gości i zamówień
2022.08.09NGK SPARK PLUG ZMIENIA NAZWĘ FIRMY NA NITERRA
2022.08.09EMBIO – SFINALIZOWAŁA PRODUKT DO SZYBKIEJ DIAGNOSTYKI BAKTERI
2022.08.08Marka Hama z nagrodą Konsumencki Lider Jakości 2022 w kategorii Stacje pogody
2022.08.08Olivia z maksymalnym wynikiem certyfikacji Well na bis
2022.08.08Antybakteryjne przyciski Schneider Electric odpowiedzią na oczekiwania przemysłu
2022.08.08