

Samsung pierwszym reklamodawcą Skype w Polsce
Samsung jest pierwszą firmą w Polsce, która zamieściła swoją reklamę w serwisie Skype. W jednym z najpopularniejszych komunikatorów internetowych na świecie pojawiła się kampania Samsung Galaxy Note. Kampania Samsung w serwie Skype ma na celu przedstawienie korzyści, jakie niesie ze sobą korzystanie z komunikatora za pośrednictwem Samsung Galaxy Note. Duży i wyrazisty ekran pozwala prowadzić rozmowy przez Skype w wygodny sposób, a mobilność urządzenia na komunikację w dowolnej lokalizacji i czasie.
Polska znalazła się wśród 10 nowych rynków, na których Skype udostępnił reklamę w swojej aplikacji. W Polsce z komunikatora korzysta 21,7% internautów co daje 4,1 mln użytkowników*. Wyłącznym partnerem firmy sprzedającym reklamy w komunikatorze jest Agora.
* Megapanel PBI, listopad 2011
źródło: samsung/agdrtv24.pl
Najnowsze aktualności
TomTom i Alteryx zacieśniają partnerstwo dzięki nowej ofercie Location Intelligence
2023.05.25IT – idealna branża dla mam?
2023.05.25GRUPA LENOVO: WYNIKI FINANSOWE ZA CAŁY ROK 2022/23
2023.05.25Branżowy Barometr EFL na II kwartał 2023 Już 3 na 4 firmy handlowe odczuwają negatywny wpływ inflacji na biznes
2023.05.25Develia rozpoczęła sprzedaż VI etapu osiedla Ceglana Park
2023.05.24Czy samochody na wodór zastąpią samochody elektryczne?
2023.05.24SAS otwiera laboratorium odpowiedzialnej AI i rozbudowuje zespół ds. etyki danych
2023.05.24Boom na mieszkania od deweloperów – a kredyty 2%
2023.05.24SAS zainwestuje miliard dolarów w rozwiązania branżowe napędzane sztuczną inteligencją Wieloletnia inwestycja będzie wspierać rozwój chmurowych narzędzi w wielu branżach
2023.05.24