

Samsung podsumowuje IFA 2013
Firma Samsung zaprezentowała na targach IFA 2013 swoją wizję europejskiego rynku sprzętu elektronicznego, przedstawiając najnowsze osiągnięcia w dziedzinie technologii Smart TV, sprzętu AGD i drukarek. Koreański gigant pokazał, jak dogłębna znajomość potrzeb użytkowników pomaga opracowywać produkty i usługi wychodzące naprzeciw ich oczekiwaniom a także jak ustanawiać nowe trendy rynkowe.
Jedną z tajemnic naszego powodzenia jest to, jak wiele wysiłku jesteśmy gotowi włożyć w zrozumienie sposobów, na jakie ludzie korzystają z technologii. Świadomość potrzeb użytkowników leży u podstawy wszystkich opracowywanych przez nas urządzeń. W ten to sposób udaje nam się dostarczać produkty i usługi, dzięki którym życie domowe staje się coraz wygodniejsze i przyjemniejsze – powiedział Boo-Keun Yoon, dyrektor naczelny Samsung Electronics.
- Ludzie, innowacyjność i społeczeństwo to trzy filary, na których opierają się wszystkie działania firmy Samsung – dodaje jeszcze Boo-Keun Yoon. W minionym roku otworzyliśmy na całym świecie pięć laboratoriów badania opinii publicznej, których zadaniem jest odkrywanie potrzeb i oczekiwań użytkowników szeroko pojętej elektroniki użytkowej. Stanowią one część szerszej sieci badawczej, na którą składają się kolejne trzydzieści trzy ośrodki naukowe oraz sześć centrów projektowych. Łącznie ponad jedna czwarta pracowników Samsung zajmuje się opracowywaniem nowych rozwiązań.
..wideo na stronie
źródło: samsung/informacjebranżowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





