

Samsung rekrutuje. Zainteresowany?
Samsung Electronics Polska rozpoczyna kampanię rekrutacyjno-wizerunkową związaną z programem stażowym SMART START. Działania prowadzone pod hasłem „Samsung szuka kolejnych odkrywców” odwołują się do postaci znanych naukowców. Za koncepcję i realizację odpowiada dział specjalizujący się w employer brandingu w Havas PR Warsaw.
Celem kampanii jest pozyskanie kandydatów do III edycji programu stażowego SMART START w warszawskim biurze Samsung Electronics Polska. Lider w dziedzinie nowych technologii oferuje dynamiczne, międzynarodowe środowisko pracy i możliwość realizacji własnych projektów pod okiem profesjonalistów, a potencjalnie także związanie się z firmą na dłużej. Oferta płatnego 6-miesięcznego stażu w jednym z pięciu działów: Marketing Communication, Online Marketing, Content & Business Development (TV & Mobile), Serwisu oraz Zakupów, ma przyciągnąć studentów ostatnich lat studiów wybranych kierunków ekonomicznych i ścisłych oraz socjologii.
Poprzez kreacje oparte na portretach znanych naukowców, Marii Skłodowskiej-Curie i Mikołaja Kopernika, firma chce pokazać, że podczas stażu w Samsung Electronics Polska studenci mają szansę poczuć się jak prawdziwi odkrywcy i wywierać wpływ na rzeczywistość, realizując przy tym własne cele zawodowe. Firma podkreśla w ten sposób, że nowatorskie pomysły nie tylko mają odzwierciedlenie w oferowanych przez nią produktach, ale także sprzyjają własnemu rozwojowi zawodowemu i są doceniane na każdym szczeblu organizacji.
„W Samsung Electronics doceniamy kreatywne, dynamiczne i zaangażowane osoby, które mają nietuzinkowe pomysły i odwagę głośno o nich mówić. Ponadprzeciętna dynamika rozwoju firmy na rynku nowych technologii zobowiązuje naszych pracowników do śmiałego działania i brania odpowiedzialności za swoje zadania już od samego początku rozwoju w firmie” – mówi Małgorzata Miętek-Bechta, Head of Human Resources & General Affairs.
Kampania obejmuje ogłoszenia rekrutacyjne w serwisie pracuj.pl komunikację w kanałach własnych Samsung Electronics: portalu społecznościowym Facebook i na stronie www firmy. Za koncepcję i realizację odpowiada agencja Havas PR Warsaw.
źródło: samsung/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Mikołajkowy weekend w G City Plejada. Dwa dni pełne świątecznych spotkań i atrakcji dla najmłodszych
2025.12.03G City Promenada zaprasza do Świątecznego Miasteczka: kreatywne warsztaty i zimowe niespodzianki
2025.12.03Jak budować odporność łańcucha dostaw – Go Logis o dostawach dla przemysłu chemicznego
2025.12.03Zimowe Melodie w Promenadzie - wyjątkowy koncert gwiazd bajkowych przebojów i spotkanie ze Świętym Mikołajem!
2025.12.03G City Targówek zaprasza do Miasteczka Świątecznych Słodkości
2025.12.03Portale pracownicze – narzędzia HR na miarę czasów
2025.12.03560 pomysłów i 40 półfinalistów w V edycji Solve for Tomorrow
2025.12.03Początek roku w CH Kasztanowa pod hasłem nowych otwarć – drogeria dm i Pasta Club dołączają do grona najemców
2025.12.02Sparta Loyalty wdraża nowy program lojalnościowy dla klientów marki OCHNIK
2025.12.02





