Savoir-vivre w sklepie internetowym, czy to w ogóle możliwe?
Wiadomości / 2014.05.26
Kultowe „Pan tu nie stał” z komedii Stanisława Barei i słynna ścianka „Tych klientów nie obsługujemy” ― wymysł reżysera czy autentyczna PRL-owska rzeczywistość sklepowa? Nie szkodzi, że od tamtej pory minęło parę lat. Nie trzeba sięgać pamięcią wstecz, by doświadczyć istnienia kłótliwych klientów i opryskliwych sprzedawców. Wystarczy dostęp do Internetu. Cała informacja na agdrtv24.pl.
źródło: opineo/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Przyszłość flot firmowych w MŚP: „nie będziemy jeździć mniej, ale inaczej” [RAPORT EFL]
2024.12.19HR
Podstawy pracy hybrydowej: dobra organizacja, dostosowane narzędzia i skuteczna komunikacja
2024.12.18Wydarzenia
Święta z Bingiem w centrum handlowym Reduta – niezapomniany weekend pełen radości!
2024.12.18Wiadomości
Młodzi wymuszają nowe kanały w obsłudze klienta
2024.12.18CSR
Hybryda i magazyn energii – “składak” czy jeden dostawca?
2024.12.17Nieruchomości
Nowy dom dla miliona książek: Tezeusz.pl przenosi magazyny i przygotowuje się do międzynarodowej ekspansji
2024.12.17Wiadomości
Co trzecia firma nie organizuje wigilii ani innych spotkań integracyjnych dla pracowników
2024.12.17Moto
Allianz Partners i Mazda Motor Europe przedłużają współpracę w zakresie świadczenia usług pomocy drogowej
2024.12.16Nieruchomości