

Savoir-vivre w sklepie internetowym, czy to w ogóle możliwe?
Wiadomości / 2014.05.26
Kultowe „Pan tu nie stał” z komedii Stanisława Barei i słynna ścianka „Tych klientów nie obsługujemy” ― wymysł reżysera czy autentyczna PRL-owska rzeczywistość sklepowa? Nie szkodzi, że od tamtej pory minęło parę lat. Nie trzeba sięgać pamięcią wstecz, by doświadczyć istnienia kłótliwych klientów i opryskliwych sprzedawców. Wystarczy dostęp do Internetu. Cała informacja na agdrtv24.pl.
źródło: opineo/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
CSR
Soudal kontynuuje wyścig Tour de Pologne
2025.07.31Nieruchomości
Matexi Polska buduje Splot Wola z poszanowaniem dla sąsiadów i środowiska
2025.07.31Jakie kierunki budzą ich największe zainteresowanie aplikacji delivery?
2025.07.31Technologie
Od dostawców do fabryki – CEVA Logistics system zarządzania opakowaniami wielokrotnego użytku dla automotive
2025.07.30Wiadomości
Co dziś zagraża bezpieczeństwu łańcuchów dostaw?
2025.07.30Nieruchomości
Ile mieszkań sprzedali deweloperzy w pierwszej połowie 2025
2025.07.30Technologie
Chłodzenie hali produkcyjnej bez klimatyzacji - oszczędności w setkach tysięcy złotych
2025.07.29Nieruchomości
Vision Express przedłuża umowę najmu w parku MLP Pruszków I
2025.07.29Nieruchomości
Najlepsze biura – ile to właściwie kosztuje?
2025.07.29