Savoir-vivre w sklepie internetowym, czy to w ogóle możliwe?
Wiadomości / 2014.05.26
Kultowe „Pan tu nie stał” z komedii Stanisława Barei i słynna ścianka „Tych klientów nie obsługujemy” ― wymysł reżysera czy autentyczna PRL-owska rzeczywistość sklepowa? Nie szkodzi, że od tamtej pory minęło parę lat. Nie trzeba sięgać pamięcią wstecz, by doświadczyć istnienia kłótliwych klientów i opryskliwych sprzedawców. Wystarczy dostęp do Internetu. Cała informacja na agdrtv24.pl.
źródło: opineo/informacjebranzowe.pl
Najnowsze aktualności
Finanse
Produkcja w Polsce się nie zatrzymuje. Co czwarta firma zwiększy nakłady na inwestycje
2024.05.15Wiadomości
Dwie na trzy firmy należące do kobiet utrzymują się na rynku ponad 3 lata
2024.05.14Wydarzenia
Wypiękniej na wiosnę z Redutą! Weź udział w akcji GLOW UP i skorzystaj z bezpłatnych badań i konsultacji kosmetycznych
2024.05.14Technologie
Roborock S8 MaxV Ultra - recenzja
2024.05.14Wydarzenia
Noc Muzeów z Lime
2024.05.14Wydarzenia
E-IZBA MERCHANT DAY DLA MŚP I PRODUCENTÓW. KAŻDA FIRMA MA ZNACZENIE W ŚWIECIE E-COMMERCE.
2024.05.14Moto
Elektromobilność najlepiej sprawdza się w logistyce miejskiej – komentarz ID Logistics
2024.05.14Moto
Girteka z Nestle, Volvo, Schmitz Cargobull i BP Pulse podsumowują pierwsze testy w pełni elektrycznego ciągnika z naczepą
2024.05.14CSR